středa 6. dubna 2016

PRAHA - DUBAJ - KALKATA A ZPĚT...

vrátil se nám v pořádku, plnou hlavu zážitků a pár fotek ve foťáku :






Tepající velkoměsto, všude shon, neskutečný lomoz, neutuchající troubení automobilů, motorek, autobusů. Na silnicích, křižovatkách chaos až přecházel zrak. Žebrající děti, chatrče, stlučené úkryty, nepořádek.
Vedro, vedro, prach a smog.
Veškeré oblečení neustále propocené.
Z toho všeho nadšený vůbec nebyl, což se nedivím.
Jídlo pálivé (což tolik nevadilo), ale neustále stejná chuť - ostrá.
Přivezl mi obrovitý pytlík kešu ořechů (jsou ohromné oproti zde kupovaným), mix přírodní, wasabi, chilli a ostrý pepř.
Já je miluji!
Pak pytlík nějakého koření, vůbec prý neví co to je :o), ale kořenil s tím prodavač jídlo ve stánku - tak snad to strávíme.

Hlavně, že je už doma...

 


 



 

10 komentářů:

  1. Asi zajímavá zkušenost, je to přece jen trochu jiný svět (a asi si člověk uvědomí, že my tady žijeme vlastně velmi komfortněú.
    Kešu miluju taky, ale jednoznačně ty bez příchutě - je mi líto, když mi jejich úžasnou chuť něco kazí (takže z nich nejsem schopná ani nic upéct)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že když člověk pozná tady ty "jiné"světy, váží si více toho co má doma, protože my Evropané se máme dost dobře.
      A mne překvapilo, že mi ty ochucené kešu moc chutnají :o),

      Vymazat
  2. Alenko, poznat kus světa je fajn a hlavně- že se vrátil v pořádku!!! užívej si hezky jedlých dárečků!!
    Pěkný večer Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si také myslím Jarko, svět je dneska hodně divoký :o), tak jsem byla ráda, že je opět doma.
      Hezké dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, pěkná minireportáž ... jak se říká, zážitky mu nikdo nevezme ... ale stejně je nejkrásnější poslední věta ...
    Měj se krásně jarně . Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem, že si něco nafotí i v Dubaji, kde měl hodně času než odlétal do Prahy, ale byly drobné komplikace. Tak třeba někdy příště :o).
      Krásné dny přeji Jarko.
      Ála

      Vymazat
  4. Ali, a kdopak byl tak daleko? manžel? jo jo, já jsem zápecák, nejraději doma, max někam ne moc daleko a honem zas zpět.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, na cestách byl náš nejmladší syn, služebně a sám :o). Já bych sama nevystrčila do dalekých zemí ani nos, ale jsem jiná generace.
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, fotky jsou nádherné, aleje mi jasné, že realitu vyjadřují spíš tví slova...
    Jsi ráda, že se syn ve zdraví vrátil, viď.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dle vyprávění byl Helenko rozčarovaný, ale bylo mu jasné, že je to velké město, a tak viděl všelicos. Prý by tam znovu letět ani nechtěl :o). A zdraví - no trochu se léčí ještě dnes, z jejich stravy má nyní dietu :o))))).
      Měj hezké dny Helenko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála