pátek 29. dubna 2016

MODRÉ Z NEBE...

pro Jonáška.
Pletený svetřík z bavlny na jaro.
Konečně našité knoflíčky a může se předat.




Kombinace tří odstínů modré.
Netušila jsem jak se modrá špatně fotí, ve skutečnosti je ta nejsvětlejší úplně jiná než na fotce.
Pleteno z bavlny Camilla.
Zadní a oba přední díly pletené vcelku, rukávy na ponožkových jehlicích a všechna oka se pak nabrala na jednu kruhovou jehlici a upletlo se sedlo s raglánovým ujímáním.
Svetřík jsem sešívala pouze v podpaží asi 8cm kousky.
Tímto způsobem jsem pletla poprvé a tak jsem byla šťastná, že jsem ho zvládla a zdárně dokončila.

Návod jsem si vytiskla z Dropsu, ale byl úplně zkomolený, počty ok byly přeházené, nic nesedělo, takže tužka, papír a samé poznámky :o).

A protože je Jonášek drobeček, je mu
 mírně delší, takže asi svetřík poroste s ním ...


14 komentářů:

  1. Modrá,je prostě dobrá.... ;-) .tak at svetřík hřeje a dělá radost.Hezké jarní dny H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že máme tři syny, jsem na tu modrou hodně zvyklá Hani :o))).
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, jsi šikovná, svetřík je moc pěkný a určitě bude slušet.
    Hezký víkend ! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to prostě baví a je to můj relax, veškeré ruční tvoření :o). A Jonášek je naše okaté sluníčko.
      Ála

      Vymazat
  3. Jsi šikovná, svetr se povedl, líbí se mi i barevná kombinace. Ať udělá radost.
    Pěkný víkend
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle děkuji za chválu. A když to napíše chlap, tak mne to těší dvojnásob :o).
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Moc hezký svetýrek! To bude mít Jonášek radost!
    Hezký víkend, Alenko! Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Klárko. Myslím, že Jonáškovi je ta paráda zatím lhostejná, ale my všichni okolo jsme rádi, že mu to sluší :o)).
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. U dětí je o fous větší velikost rozhodně plus (všechny rostou...).
    Tuhle techniku pletení skoro v celku jsem nikdy nezkoušela, nevím, jestli bych to zvládla (taky už jsem pár let nepletla), takže máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Stáňo, o to déle mu vydrží :o)). Tahle technika pletení se mi zalíbila, ale chce to přesný návod, obzvlášť když jsem byla zvyklá plést zadní díl, přední díl/y a rukávy a pak pracně vše sešívat.
      Přeji ti krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, ty jsi neskutečně šikovná, to bych nedokázala. Obdivuji a vajíčkovou pomazánku určitě vyzkouším.Měj se moc krásně a užij si víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím tomu Inko, že dokázala. Ty jsi velmi šikovná a dokážeš se poprat s čímkoli :o). A pomazánka byla fakt skvělá.
      Hezké dny ti přeji.
      Ála

      Vymazat
  7. Moc krásný, Alenko! Za Jonáškem se budou holky otáčet :o)
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až příští rok začne chodit do školky tak se budu snažit, abych mu vytvořila něco obzvláště krásného :o)).
      Hezké dny Helenko ti přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála