středa 27. dubna 2016

JAK JSEM HLEDALA...

knížku.


O knížce Skála od Petera Maye jsem na blogu již psala a protože se mi velmi líbila, objednala jsem si další pokračování.
Když jsem dočetla knihu druhou, dávám ji do knihovny a marně hledám tu první, aby byly pěkně pospolu zařazené.
Prohledala jsem celou knihovnu, nechápajíc kam jsem ji zastrčila.
Nic.
Někde vzadu v koutku hlavy mi rezonovala myšlenka, že jsem ji možná půjčila sestře když u nás naposledy byla. Byla jsem si docela jistá, že jsem jí přitom říkala - "Na, to by se ti mohlo líbit."
Volám jí, ta chudinka také všechno prohledala, i schránku v autě, zda ji tam nestrčila.
Nic.
Znovu hledám doma.
Nic.
Minulý týden jsem byla s kamarádkou kosmetičkou na obědě a tak jí to vyprávím. Jak už jsem asi mimo, že si nemohu vzpomenout kam jsem knížku dala a protože je ona velká čtenářka, chápala mne, že je mi to záhadou.
Smály jsme se tomu a já se rozhodla vzdát pátrání.
Za pár dní telefon.
Kamarádka kosmetička.
- "Alenko, já ti hned volám, udělám ti určitě radost, ta knížka je u mne. Našla jsem ji v salonu pod časopisem. To je co ?"
Tak to byla ta myšlenka co se mi neustále vracela.
Nebylo to mé sestře - Na, to by se ti mohlo líbit. - ale kamarádce jsem knihu přivezla, ta ji položila na stoleček a posléze na ni časopis.
A oběma se nám to z hlavy totálně vykouřilo.
Ani jedna jsme si nevzpomněly, že k předání došlo :o)).

Tak vám nevím, že by počátek něčeho nepříjemného ?
Nějaká návštěva z Německa ?
Pan Alzheimer ?

 Alois Alzheimer byl německý psychiatr a neuropatolog. Alzheimer jako první (r. 1907) popsal symptomy onemocnění dementia praecox, kterou Kraepelin později nazval Alzheimerovou chorobou.

Neee... Já nechci !! :o))




 
 

6 komentářů:

  1. Álo určitě né :o) tyto situace já také moc dobře znám :o)))) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je známe Marti každý z nás, ale plíživě přibývají :o)))).
      Ála

      Vymazat
  2. Já mám podobnou historku, jen poněkud méně itelektuální, protože se týká bot. Sezónní boty skladujeme (abychom měli přeheldnější botník) ve sklepě (část v původních krabicích, něco v krabicích náhradních). Když jsme letos nkědy na konci listoapdu boty vyndavali, nenašly se moje vysoké kozačky k sukni. Jediné, co jsem si pamatovala, bylo, že kozačky nejsou v originální krabici, neb ta se rozpadla. Prohledali jsme s manželem celý sklep (fakt jsme měli pocit, že jsme otavřeli každou krabici 2x) a nic. Vzhledem k tomu, že byla mírná zima, tak mi nakonec ty kozačky ani nechyběly. Ale asi před 14 dny jsem šla znovu ukládat zimní boty do sklepa a na polici, naprosto na ráně, tam překázžel krabice. Tak jsem koukla, co v ní je - a ony ty pohřešované kozačky :-). Jak je možné, žč jsme je na pozdnim s manželem oba přehlédli, to mi není jasné. Jedině, že přežily zimu v jiné dimenzi :-D. No doufám, že se tam zas neodstěhují s příštím podzimem ;-) a že je tentokrát před zimou najdu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo pobavila si mne a je fajn, že jste hledali s mužem oba :o))- a nenašli. Také skladuji sezónní boty v krabicích, takže si dovedu to hledání představit.
      Tak přeji, aby se ti už kozačky nikam nestěhovaly a zůstaly ti věrné.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, já jsem asi v 17ti letech půjčila někomu tři sešity psaných písniček - to víš mládí. Jelikož už to bylo ve věku, kdy mě to psaní písniček tolik nebavilo, zapomněla jsem totálně komu. Asi po roce říkám - kde mám písničky - nevím ! Dnes bych si je ráda prolistovala - psala jsem je pečlivě - vpravo text a vlevo vystřižená fotka z časopisu. Jinak ten pán ať zůstane, kde je - o takové návštěvy nemáme zájem - hihihi.
    Měj se moc hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Jarko, já měla sešity také s texty písniček a hlavně fotky herců a zpěváků vystřižené z časopisů, pak také různé verše. Když jsem se stěhovala od mamky, sešity tam kdesi zůstaly a ona je v zápalu jakéhosi úklidu vyhodila. Moje vina, měla jsem si je uschovat :o)). Jen tlustý sešit s citáty jsem si pečlivě ochránila.
      Hezké dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála