pátek 25. března 2016

VELIKONOČNÍ PEČENÍ...

je takové tradiční - nesmí chybět mazanec, beránek, jidáše, linecké cukroví, dort či jiné sladkosti.
Většinou na svátky jezdíme na návštěvu, ale letos přijede návštěva k nám.
Nezbylo mi nic jiného než se řádně připravit.

Vyhledala jsem vykrajovátka, zadělala linecké a po chvíli to domem vonělo jak o vánocích.





 


 Kynutý mazanec jsem letos našla netradičně upečený 

ZDE,

je to  vlastně pletenec a povedlo se mi ho celkem slušně zamotat.



Moc se mi to líbí :o). 
Musím ho však uschovat, jinak by nemusel do soboty vůbec vydržet.

A když se mi tak dařilo, zadělala jsem těsto ještě jednou na klasický mazanec.

Nejsem rozhodnutá zda se pustím do jidášů, naplánovala jsem si toho nějak moc, tak abych vše vůbec stihla připravit než návštěva přijede.

Svátky jara se blíží a já očekávám 
slunečné paprsky se spoustou energie...

 



 

16 komentářů:

  1. Alenko, máš krásně napečeno, a tak návštěva může směle přijít.
    Přeji Vám všem u vás doma krásné velikonoční svátky.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podařilo se mi vše připravit tak, jak jsem si naplánovala Marti a to jsem moc ráda.
      Ála

      Vymazat
  2. Ali máš napečeno, všechno připravený a teď si můžeš užívat návštěvy.
    Včera jsem upekla pomerančový chlebíček a dnes se chystám na beránka, Kynutý těsta dělám nerada, takže mazanec nepeču, raději ho koupím.
    Přeji ti pohodové svátky jara a užij si rodiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návštěvu jsem si Ali užila perfektně, sice jsem mírně unavená, ale dnešní sluníčko mi vrátilo energii.
      Mazanec zapletený se moc líbil a už je zbaštěný :o).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, chválím kouzelné čepičky, mám chuť na boršč a paf jsem z tvého mazance, ten tedy je!
    U nás je v troubě masová roláda, jidáše snědeny a včerejší muffiny se špenátem nestihly vychladnout... Další mě čeká...
    Přeji krásné Velikonce, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct Helenko, že zapletený mazanec příští rok nesmí chybět :o), měl veliký úspěch. Jen jsem jídla připravila nějak hodně, budeme dojídat ještě v pondělí.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko- úžasné přípravy a ten mazanec- je krásný, takový jsem ještě neviděla!!!
    Měj krásný den Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní netradiční mazanec§§§Krásné svátky Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedno těsto a když se zpracuje jinak, je najednou na světě krásný zapletenec :o).
      Ála

      Vymazat
  6. Na velikonoční vajíčka z lineckého se chystáme taky, ale až zítra. Mazance už ale máme (klasické tedy :-). A na sluníčko zatím čekáme marně - jsme na chalupě na Vysočině a tady je počasí spíš podzimní než jarní. Nezbývá než doufat, že se to přece jen vylepší...
    Hezké svátky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pekla jsem Stáňo z půl kila a je už skoro snědeno, já ochutnala jeden kousek :o)). Snad si již také užívátě sluníčka, u nás dnes nádherný den.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, ty vykrajovátka-cukroví je moc krásné a mazanec - páni to je věc - parádní, vidím ho poprvé. Jsi pilná včelka - odpočívej taky.
    Přeju k vám domů krásné klidné velikonoce.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vykrajovátka jsou Jarko staršího data, jen jsem málokdy linecké na velikonoce pekla a letos mají takový úspěch.
      Odpočívat budu asi až v týdnu :o)).
      Ála

      Vymazat
  8. Aaaa zavětřila jsem linecké a voní to jako u mně :-)) .Alenko přeji moc pohodové svátky ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo u tebe to voní a u nás je skoro prázdná dóza :o)), moc jim chutnalo všem.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála