pondělí 7. března 2016

SOBOTNÍ ŠPACÍR...

jsem nemohla vynechat, sluníčko mne vytáhlo ven a i když jsem šla samotná, vůbec mi to nevadilo.
Manžel totiž kategoricky prohlásil, že nutně musí zalézt do skleníku, vyčistit vše, dát mu jarní čistý kabátek (to znamená, že ho vzal vabkou zevnitř i zvenku) a zasázet ředkvičky.
Na to jsem neměla žádný argument.

Popadla jsem foťák a prošla svůj malý oblíbený okruh městem.
















 Sluníčko si však se mnou hrálo na schovávanou, na druhém kopci začalo foukat a já byla ráda, že jsem dorazila domů, kde jsem se posléze příjemně zahřála horkou kávou.

Manžel mezitím krásně očistil skleník, zasázel ředkvičky a tak jsme oba byli spokojeni, každý měl svou

hezkou chvilku ... :o).

 


6 komentářů:

  1. Alenko, to je Kamenice?, znám to jenom olistěné.... Hezký týden, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo jsi dobrá, že jsi to poznala z fotek. Je to Poutní kaple Narození Panny Marie, u nás se jí říká Mariánská kaple.
      Přeji ti krásné dny po celý týden.
      Ála

      Vymazat
  2. Krasne fotky.Atka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky, Alenko!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála