čtvrtek 24. března 2016

PRO HOLČIČKY, MALÉ PRINCEZNIČKY...

a to moje neteřinky Natálku a Kristýnku, jsem právě doháčkovala
jarní čepice, aby je beránek nepokakal.
Bez zkoušení, jen s mírou obvodu hlav, kterou jsem obdržela.
Snad jim padnou, budou se líbit a nadělají úžasnou parádu, přesně tak, jak holčičky mají dělat.


 Pro starší Natálku jsem zvolila odstíny červené,



pro mladší Kristýnku jemně růžové a fialkové barvy.
Háčkovala jsem z příze Camilla.
Za dva večery byly hotové, další večer zapošít, uháčkovat ozdobné kytičky, najít nějaké vhodné knoflíky, našít a už jenom čekat až mi dají vědět po svátcích jak sedí a zda se holčičkám líbí.







 Háčkování dětských čepic mne baví, mohla bych zásobovat školku :o).

 V rodině těch holčiček totiž moc nemáme...

 

14 komentářů:

  1. Krásné princeznové ;-)Úplně závidím,že je pro koho tvořit.Bohužel ta naše princezna už těmto "rychlo parádám" definitivně odrostla :-( .Krásné a pohodové svátky.H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle holčičky jsou pro mne trochu "z ruky", ale byla jsem ráda, že jsem jim mohla jarní čepice uháčkovat. Když ty děti tak rychle odrostou...
      Krásné sváteční dny Hani.
      Ála

      Vymazat
  2. Určitě se líbit budou :-).
    Ale mě asi beránek pokaká - já si úplně zapomněla koupit něco nového... Vlastně ne - už mám asi 14 dní nové boty a protože jsou jarní a zatím na ně počasí nebylo, tak jsem je ještě nevytáhla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě pokaká, já si nic nekoupila :o)). V tom chladném počasí mne ani neláká si kupovat něco jarního.
      Ála

      Vymazat
  3. Ty jsou krásné....až budu jednou babička, tak budu taky takové háčkovat :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková radost Míšo, tvořit pro ty malé, zajedno je to brzy hotové a za druhé se může člověk vyřádit v barvách :o)).
      Ála

      Vymazat
  4. Ali čepičky jsou moc pěkné, určitě se budou líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen budu netrpělivá zda jim dobře padnou :o).
      A.

      Vymazat
  5. Ahoj Alenko, tak jsem vyhledaka Tvůj blog...
    je parádní a těch dobrůtek!! Ta úvodní fotografie je krásná, až se tají dech...
    I deku jsem našla a pak také svetřík z Alpacy- té olivové barvy- ta je krásná, mám taky klubíčko :o))
    Moc se líbí příspěvek s ovečkami- jsou krásné a miloučké!!! ♥
    čepičky jsou v hezkých něžných tonech..vůbec je tady u tebe hezky a přeji krásné předvelikonoční dny!! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko moc děkuji, že jsi zavítala, těší mne to velmi. Já se s radostí i tebe budu inspirovat vším tvým nádherným tvořením jak s háčkem, tak jehlicemi.
      Krásné sváteční dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Ahoj Alenko! Čepičky jsou nádehrné! Já už ani nepamatuji, kdy jsem čepičku naposledy háčkovala. Ale v týdnu jsem malinko provětrala háček a uháčkovala jsem kytičky, které jsem dávala na prstýnky - tvořila jsem Lucince drobnosti na velikonoční jarmark. Krásné Velikonoce! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj RAdu, já také měla velikou radost když jsem byly požádaná, zda bych holčičkám uháčkovala čepice na jaro. Bohužel máme holčiček v rodině málo.
      Měj krásné sváteční dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Krasne cepicky, myslite, ze muzu poprosit o navod. Mam pulrocni vnucku a takova cepicka by se ji urcite hodila. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, napište mi prosím na mail - HajnaAlena@seznam.cz a já vám návod pošlu.
      Krásné sváteční dny a děkuji za návštěvu.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála