úterý 1. března 2016

NENECHÁM SE ODRADIT...

novým přívalem sněhu za žádnou cenu.
Naplánovala jsem si, že od 1. března si začnu dělat jarní výzdobu a tak pomalu činím. Sice jsem chtěla začít mytím oken, abych pročistila nejenom výhled ven, ale zároveň provoněla byt vůní čerstvě vypraných záclon.
Tak to mi sníh a chlad překazili, ale já jim dávám už jenom pár dní a zima skončí. Její vrtochy mne opravdu již nebaví. Trpí nejenom příroda, ale zároveň i lidi, kterým výkyvy v počasí, změny teplot a nedostatek slunce, ničí nervovou soustavu a u slabších jedinců se mohou již ozývat i případné deprese.
Já odolávám jak špatným náladám, tak bacilům, ale i tak se už těším na každodenní svit slunečních paprsků, na jejich hřejivé teplo na těle.


Vyndala jsem zajíčky a slepičky, které jsem si letos nově zakoupila a dala jsem jim na podnos trochu zeleného, aby se jim dobře u mne vedlo :o).
Kraslice jsem ještě ponechala v krabici,pár dní počkám, přeci jenom k tomu sněhu mi to příliš nepasuje. Velikonoční svátky se však nezadržitelně blíží, letos jsou docela brzy a tak doufám, že počasí se umoudří a paní Zima odletí do svého království a pustí k vládě Jaro.

 
 Malou klícku s ptáčkem na vršku jsem nedávno zakoupila úplnou náhodou v Jysku (v poslední době tam mám nějaké štěstí!!) a moc mne mrzí, že jsem si nekoupila dvě. Při aranžování by to vypadalo lépe a ptáčkovi by nebylo smutno. Vždyť ve dvou se to lépe táhne. Sympatického dřevěného tulipánka jsem zase získala v KiK, ale bohužel už byl poslední.
Nové povlaky na polštáře se dnes také konečně uplatnily, jen jsem zjistila, že je potřeba doplnit výplň, mám ráda polštáře "naducané" a ne takhle splihlé. To lehce napravím až koupim pytel čechranky a docpu vnitřní obal.

 A to je dnešní dopolední pohled ven.

Když jsem šla fotit, úplně jsem venku ztuhla. Zapomněla jsem večer ukrýt petrklíče, které již svou barevnou krásou zdobili část vchodových dveří. I když byly pod stříškou, stejně na ně vítr nafoukal plno sněhových vloček a voda v misce byla zmrzlá. Bylo mi jich tolik líto, rychle jsem z nich oklepala sníh a zanesla je domů. Omluvila jsem se jim :o) a tak snad z sněhové peřiny nebudou mít šok a vzpamatují se.

Jak to dopadlo se sněhovým přívalem u vás ?
Zbrzdila vás sněhová nadílka v jarní výzdobě ?

Nebo se nenecháte odradit stejně jako já ...?

 

 

10 komentářů:

  1. Alenko,ja jsem včera zasadila do truhliku za okno macesky a hned mi do nich nasnezilo:-0Ale je fakt,že zima má ještě nárok.Tak hezké tešení na jaro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to tak vezmu Ilonko ono těšení se na něco je také hezké :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko také jsem dnes ráno si vytáhla krabici s velikonočními dekoracemi :o) u nás sníh nic moc jen tak zlehka poprašek...ale strašné bahno :o(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sníh se u nás stále drží zuby nehty, ale to se nedá nic dělat, vydržíme a jaro přijde.
      Měj se hezky Martinko.
      Ála

      Vymazat
  3. U nás pořád stejný- velké plány a zase to zhatila nemoc. Tak jen depresivně koukám z okna na bílé závěje a do ničeho se nemůžu dokopat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jak člověk není ve své kůži, nedá se nic prostě dělat, musí počkat až bude lépe. Tak ti Marcelo přeji brzké uzdravení.
      Ála

      Vymazat
  4. Ali, vyvolala jsi u mě úsměv na tváři. taky se omlouvám, rostlinkám, když něco udělám špatně nebo v lese, když utrhnu houbu, kterou jsem si spletla s jedlou.
    u nás je jen malinký poprašek a venku mám macešky a těm nic není. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO jo, když ty chudinky byly celé pod sněhem, ale zdá se že přežijí :o).
      Měj krásné dny Majko.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, jsem na tom úplně stejně, v pondělí jsem vytáhla krabici JARO a manžel se s pobaveným výrazem koukal ven na sníh...
    Ale krásně si to jaro nachystala a ty petrklíče to jistě přežily ve zdraví!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Helenko, také jsem měla divný pocit, ale pak jsem si řekla, že sníh určitě rychle zase zmizí. Dneska už kape ze střech :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála