neděle 6. března 2016

MALÉ ŠÁTEČKY...

V pátek jsme byli nečekaně pozvaní na večer na malou oslavu narozenin a tak jsem vymýšlela co v rychlosti upéct a vzít sebou.
Listové těsto vždy vše zachrání.



A když je doma již to rozválené, jde příprava od ruky ještě lépe.
Rádýlkem jsem si připravila malé čtverečky, nakrájela oloupaná jablka na malé kousky, těsto jsem vkládala do papírových košíčků, doprostřed kousky jablek, poprášila zlehka skořicí, zabalila jako šáteček a dávala do formy na muffiny, kde jsem každý ještě potřela rozšlehaným vejcem.
Z jednoho těsta mi vycházelo akorát 12 kousků.
Zpracovala jsem čtyři těsta, protože když první vychladlou várku ochutnal náš Radek, jen pochvalně mručel a koulel očima s obavou, že to snad všechno odnesu pryč :o).
To jsem mu nemohla udělat, zpracovala jsem tedy všechna těsta co jsem měla v lednici a tím pádem jsem měla napečeno i na víkend.



Na návštěvě šátečky měly veliký úspěch, jen se po nich zaprášilo.
Musím říct, že v těch papírových košíčkách to vypadá moc hezky, samotné se mi to líbilo a tak příště vyzkouším i s jinými náplněmi.

Vždyť sladkých dobrot není nikdy dost...

 

10 komentářů:

  1. Alenko,dvanactileta dcera tak to dělá z listového těsta do srdickovych kosicku ruzicky a také se po nich jen zaprasi!Pěkný nedělní večer a celý příští týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je Ilonko moc šikovná. Ty růžičky ale nejsou ničím plněné, že ? Já je už dělala také, ale obalila jsem je slaninou - tak to hlavně chutnalo mužským.
      Přeji krásné dny po celý týden.
      Ála

      Vymazat
  2. Nejlepší dobroty na světě bývají ty nejjednodušší ;-)fajn dny.H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto Hani souhlasím, vždyť stále platí, že v jednoduchosti je krása.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, košíčky vypadají moc pěkně. A určitě se po nich jen zaprášilo..měj krásný nový týden..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Představ si Inko, že pro mne zbyl ještě jeden šáteček na dnešek ke kávičce. Můj muž se jich nemohl nabažit - a to chce hubnout :o)). Prý za to můžu já, že mu to tak rychle nejde.
      Měj krásné dny Inko.
      Ála

      Vymazat
  4. Alčo, Super nápad dát šátečky do košíčku. Je to takové luxusnější. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla radost, že to tak hezky vypadá a budu opakovat s jinými náplněmi.
      Ivano měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Listové těsto je i můj zachránce:-)
    Dělám též, jen balím do uzlíků.
    Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedám na něj dopustit, je to při náhlých potřebách nejrychlejší způsob něco upéct, ať sladké či slané.
      Evo měj krásné dny po celý týden.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála