čtvrtek 3. března 2016

DOPLETEN...

Early Autumn Cardigan.

Návod zde 

 

 Dokončila jsem včera svůj pletený cardigan z příze NEPAL od Dropsu.

65% Wool, 35% Alpaca

barva 0618

spotřeba necelých 70 dkg

jehlice č.4 a 5

 Vybrala jsem si velikost L, nechtěla jsem svetr příliš na tělo a musím říct, že rozměry sedí naprosto perfektně. Pletení byla pro mne výzva, neboť jsem nikdy nepletla svetr vcelku na kruhové jehlici, nepletla jsem rukávy na ponožkových jehlicích, které se posléze připojily a sedlo se pak pletlo vcelku.

Manžel když viděl jaký ranec mám v klíně, jen nevěřícně kroutil očima.

 Vše dopadlo skvěle, sešívala jsem pouze malé otvory v podpaží. Způsob pletení se mi fakt líbil a určitě si takto upletu ještě další, ze slabší příze.

Svetr je teplý, příjemný a na jaro jak dělaný :o).

Zvládla jsem to, hurá ...



 

16 komentářů:

  1. Alen je krásný, jsi šikulka!Co to je za návod? Už se Ti vrhnu na ten slíbený návod, jen co mne opustí ta chřipka. Moc zdravím M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo odkaz na návod je u první fotky. A přeji ti brzké uzdravení, chřipku je třeba řádně vyležet ! Návod nespěchá, mám rozdělaných spoustu věcí :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Skvělá práce !!! To já bych nesvedla, opravdu klobouk dolů.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že svedla :o), vždyť jsi tolik šikovná. Když jsem četla návod, děsila jsem se zda tomu dobře rozumím a vyšlo to vše úplně přesně.
      Měj se hezky Martinko.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, svetr vypadá úžasně.
    Kdysi jsem pletla svetr na kruhové jehlici, ale opačně. Začalo se u krku, oka pro pokračování rukávu se dala na vlnu a pokračovalo se tělem až dolů. Potom se dopletly rukávy. Ještě ten svetr mám, nebyl na zapínání, ale přes hlavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ali. Také jsem kdysi dávno takhle jak píšeš svetr pletla.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Díky za odkaz, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, není to tak těžké jak při prvním čtení vypadá :o)
      Ála

      Vymazat
  5. Ali, já jsem málem spadla ze židle, to je nádhera a ještě když jsem si přečetla ten postup pletení vcelku. Jsi neskutečně šikovná.
    přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko moc děkuji za pochvalu :o). Já když jsem si návod přečetla poprvé, tak jsem byla v rozpacích zda to zvládnu, ale nakonec vše bylo celkem jednoduché a vše přesně sedělo.
      Přeji krásný víkend.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko...tleskám, máš můj obdiv.Nejsem zkušená pletařka a ráda bych se do nějakého svetru také pustila.....ale toto bych asi nedala.
    Jsi šikulka,
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji :o). Mám z něj radost a také jsem nadšená, že se mi povedl bez párání, jen v posledních dvou řadách jsem přehlédla ve vzoru značku o ujímání a musela jsem se vrátit.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, konečně jsem tady, abych ti vychválila nový svetřík! Opravdu nádherný! Vybrala si skvěle vzor i barvu, přidala svou šikovnost a výsledek je dokonalý!
    Přeji příjemný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzor je jednoduchý Helenko, ale nikdy jsem ho nepletla v sedle s tolika oky na jehlici :o), to bylo pro mne nové. Barvu jsem vybrala "velbloudí", aby se ke všemu hodila a pak také, že tyto odstíny mám v oblibě.
      Tak ti moc děkuji za chválu a jsem ráda, že se líbí.
      Hezký víkend přeji.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, máš můj veliký obdiv. Svetr je krásný a moc se ti povedl! To bych nedokázala...vážně smekám! Ať se ti moc krásně nosí...krásné dny nejen v něm přeje Inka:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko milá, moc děkuji za pochvalu, už se těším až v něm vyrazím. Já myslím, že dokázala, vždyť tobě jde vše tak krásně od ruky !!
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála