pondělí 28. března 2016

CO S PŘÍZÍ ...

kterou jsem vyštrachala při mém velkém úklidu pracovny ?
Ani nevím jak dlouho jsem ji již měla, na co jsem si ji koupila, co se mi na ní líbilo.
Je chlupatá, tenká, vícebarevná.
Přemýšlela jsem co s ní a pak mne napadl háčkovaný šátek. 
Na jaro by se mohl hodit a už jsem si ho představovala uvázaný k baloňáku či koženému kabátu.
Dokonce jsem našla i uložený návod, který se mi líbil hned na první pohled, vzdušný, lehký.


Příze Leo je od Vlniky a už jsem ji v jejich nabídce nenašla.
Vypadá to, že mi množství příze vyjde na šátky dva, tím pádem budu moci někoho obdarovat k svátku či narozeninám, dárek se vždy hodí.
A šátek rychle přibývá :o).

 

 Někde jsem se nedávno dočetla, že když příze citlivé jedince "kouše", má se hotový výrobek namočit do teplé vody se šamponem na vlasy.
Při háčkování mne nekouše nic, ale na krku by třeba i mohlo, takže to asi raději pak preventivně učiním.

Jsem ráda, když opět zpracuji něco z nasyslovaných přízí.




P.S. Svátky velikonoční máme za sebou, počasí tady u nás nebylo sice až tak teplé jak hlásili v předpovědi, ale i tak jsem si užila bezvadně návštěvu, výlet na jarmark, posezení v kruhu rodinném. A ještě jsem zvládla po jejich odjezdu  řádit na zahradě, rostlinky se rychle klubou z hlíny a vykukují na všechny strany, takže ať jim žádný plevel v růstu nebrání.

 

 

10 komentářů:

  1. Z podobné příze - aspoň pokud se to dá posoudit podle fotky (taky byla chlupatá a melírovaná) jsem kdysi měla právě šátek na krk, který jsem dostala jako dárek. Dokonce si pamatuju, kde jsem o něj přišla - ztratila jsem ho při stěhování ze svého prvního samostatného bytu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takové mohérové, takže párat je nadlidský výkon, cucká se to hrůza.
      Tak jedině, že by sis uháčkovala nový :o).
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko poslala jsem Ti na mail návod na ptáčka a vajíčko. A šátek vypadá již nyní pěkný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko jsi zlatá, moc a moc děkuji, určitě vyzkouším.
      No včera večer jsem párala dvě řady, neboť jsem se nějak zakoukala na televizi a spletla vzorek. To bylo děsné, vůbec to nešlo, chloupky se motaly do sebe.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Hezký šátek to bude, pamatuju si, že dřív se věci z Mahary dávaly do mrazáku,aby nekousaly.... Hezký týden, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda Evo, také si vzpomínám, že jsem měla upletený svetr a kousal mne, takže šup s ním do mrazáku - díky za připomenutí.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, šátek se rýsuje parádně! Bude moc krásný! Obdivuji tě, že ses dostala i na zahradu, tam jsem byla sotva pro petrželku :o)
    Jo, a fotky oveček jsou moc krásné!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No abych se Helenko přiznala, tak nejdříve v neděli odpoledne když návštěva odjela, šel pracovat na zahradu manžel a mně to nedalo, abych si šla na procházku, tak jsem natáhla pracovní oděv a sehnula hřbet také. A v pondělí jakbysmet :o)). Pak jsem byla ráda, když jsem viděla jaký kus práce jsme udělali.
      Tobě roste petrželka přes zimu ? Já byla pro pažitku :o), alespoň pár snítků čerstvé.
      Měj hezké dny Helenko.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, dělala jsem asi před dvěma lety takové šátky dva- jeden pudrový a jeden jako dárek- ale nebřibývalo mi to nijak rychle!!!! Ty jsi tedy šikulka..ten vzorek mi prostě rychle nešel...
    A "vyštrachala" jsi moc hezkou barvu příze- a ten šampon na vlasy- u mne funguje!! (i s kondicionerem :o)))
    Krásné dny Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on je to Jarko takový díratý vzorek, že to přibývá rychle. Už jsem viděla i krásné pletené, mám cukání vyzkoušet.
      S tím šamponem to určitě vyzkouším.
      Měj krásné dny Jarko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála