čtvrtek 31. března 2016

AŽ DO KALKATY...

musel v úterý letět služebně náš nejmladší syn.
Je to jeho první služební cesta a tak byl značně nervózní celý víkend.

- zdroj Wikipedie -

 V pondělí si zabalil "čumajdán" a v úterý odpoledne odletěl nejprve do Dubaje, kde měl přestup na letadlo do Kalkaty.
Výhoda mobilních telefonů je v těchto případech nesmírná, krátké sms zprávy nás uklidňovali, že je v pořádku.
Já musela sáhnout večer do bonboniéry a obalit si nervy cukrem :o).


 Kalkata (česky také Kolkata[ či Kolkátá, anglicky dříve Calcutta) je hlavním městem indického státu Západní Bengálsko, leží ve východní Indii, na východním břehu řeky Hugli. Ve městě žije více než 5 milionů lidí, v celé metropolitní oblasti více než 13 milionů. Kalkata je třetím největším městem Indie. Nachází se na poměrně malé ploše 185 km².


- zdroj Wikipedie -

- zdroj Wikipedie -

Vzhledem k tomu, že se zatím firmě nepodařilo zabukovat dřívější zpáteční letenku, bude mít zřejmě čas se po městě a památkách porozhlédnout a tak se moc těším nejenom na vyprávění, ale i na fotky. 

Stále jsem myšlenkami s ním ...


10 komentářů:

  1. Milá Alenko,vím,jaké to je cestovat daleko,ale uteče to tak rychle že bude syn obratem zpět ;-) Držím palce aby to bylo coby dup ;-) .H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím Hajni, že to uteče :o) a jsem šťastná, že se spojujeme přes skype.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, ať se synovi na služební cestě daří a až bude v pořádku zpět, přidejte nějaké fotky (pokud bude mít syn čas trochu fotit)...
    Pěkný den, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem zvědavá zda se mu podaří navštívit nějaké památky.
      Hezké dny Peťko.
      Ála

      Vymazat
  3. Páni, taková exotika! Nějak to, mamko vydrž, úplně tě chápu.... :-)
    Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už také prý viděl místa plná nepořádku :o) a to moc exotické nebylo.
      Hezké dny Klárko.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, chápu tě! Nám lítá po světě Terka (USA, Srí Lanka, Thajsko), zrovna dnes "jen" Paříž... Ona rozhodně nervózní není, já vnitřně šílím... A děkuji komukoli za moderní technologie, mé děti to chápou a ozývají se, jak to jen jde :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pane jo, ale to nelítá sama, že ne Helenko? To bych se snad zbláznila. A v dnešní době? Uff. I já jsem fakt vděčná za možnost spojení.
      Když prostřední syn začal také služebně lítat tak jsem to špatně snášela, posléze jsem si pomalu zvykala. Poprvé letěl do Honkongu také sám a úplně poprvé letadlem, s přestupem ve Frankfurtu, zvládl to ale bylo málem po mně. Pak byl v Austrálii a tam nám ho na letišti zatkli, protože v zavazadle vezl nářadí, což nevěděl, že nesmí. Moc anglicky neuměl, ale vše se posléze vysvětlilo. I jemu tenkrát bylo hodně ouvej.
      Tak ať ty naše děti všechno v tom širém světě zvládají - a my doma také.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, taky mám pochopení. Naši mladí letí 3. června a přestupují v Amsterodamu a já už teď se bojím! Když letím s nimi, tak mi to nevadí,ale jakmile jsou sami, tak šílím, dokud mi nedojde první SMS, že jsou na místě. Pravda je, že manžel mi říká, že jakékoli neštěstí se může stát i doma na přechodu či na chodníku. Má pravdu, vím to, ale ...však to znáš. My mámy to máme asi hodně podobné. Zase na druhou stranu je úžasné, že ty naše děti mohou takto objevovat svět. Co já bych za to dala, když jsem byla mladá! Měj se moc krásně a těš se na návrat! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Inko přesně tak jak píšeš, na jednu stranu jim to moc a moc přeju, ty zážitky a poznání, na druhou stranu trpím a trpím. A dnešní světová situace mi nepřidává. Jako kdybychom žili najednou ve světě šílenců...
      Měj se hezky Inko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála