čtvrtek 11. února 2016

VÝZNAM BAREV...

v životě je dobře známý. Potřebujeme barvy, vždyť bez nich by náš život byl šedý. Barvy jsou součástí našeho každodenního života. A nesmírně důležité jsou barvy oblečení. Každé ráno se rozhodujeme, co si vezmeme na sebe. Někdy máme náladu na určitý oděv, jindy zase na něco zcela jiného. Ovlivňuje to energie, které podvědomě vysíláme. Neuvědomujeme si to, ale tělo přímo volá po určité barvě - a získá ji tím, že určitá barva přitáhne naše oči a pozornost.
Některé barvy, třeba červená a oranžová, vydávají silné vibrace tepla. Jiné barvy, jako například růžová a světle modrá, vysílají pasivní vibrace, které ukldiňují duši. Mnozí lékaři dokonce vyměnili bílý plášť za modrý - a tato změna způsobila nejen snížení strachu pacientů, ale i pokles jejich krevního tlaku.

Barevné stužky představují jednoduchý způsob, jak člověk může "dát vědět" o svých potřebách. Připravíme si je snadno. Stačí ustřihnout pásek z bavlněné látky v barvě odpovídající vašim záměrům a uvázat si ho kolem pravého zápěstí (nebo levého, pokud jste leváci). Stužku oviňte kolem zápěstí třikrát a pokaždé hlasitě sdělte vesmíru, co žádáte. Nakonec udělejte uzel, aby dobře držela. Nechte si ji na zápěstí tak dlouho, dokud nebudete mít pocit, že vaše přání se již splnila. A snažte se, aby stužky vypadaly i na pohled pěkně, protože je třeba budete nosit několik dní.



Barevné stužky pro rychlá kouzla

Nalezení klidu : světle modrá stužka
Vyléčení z nemoci : bílá stužka
Štěstí, peníze a vzestup : zelená stužka
Podpora v učení a studiu : žlutá  nebo oranžová stužka
Síla : oranžová nebo červená stužka
Láska : růžová stužka
Proti negativitě : černá nebo červená stužka
Proti stresu : modrá stužka
Ochrana : černá stužka a červená stužka
Plodnost : oranžová stužka ovázaná pouze jedenkrát kolem pasu
Proti smutku : modrá stužka a oranžová stužka ovázané společně
Přitažlivost : červená stužka - nezavazujte ji však na uzel, udělejte pouze jednoduchou smyčku
Spojení duší : levandulová stužka
Hněv, jednání se zuřivými lidmi : světle modrá stužka
Ženské zdravotní problémy : oranžová stužka
Před zkouškami : jasně žlutá stužka
Pracovní pohovor : oranžová stužka společně s modrou, nevažte ji však na zápěstí, pouze si ji zastrčte do kapsy kalhot nebo saka





Celkový přehled magie barev 

Bílá : léčení
Žlutá : schopnosti média
Červená : odvaha a síla
Nachová : komunikace a pokoj
Modrá : ochrana a uklidnění
Růžová : láska a vztahy
Černá : ochrana před negativními silami
Zelená : léčení, peníze a duchovní růst


  
Mám ráda barvy nejen ve svém okolí, ale i ve svém šatníku. Barvám se nebráním, neschovávám se do jedné, vím že mne barva rozzáří, dodá energii, avšak pečlivě vybírám odstíny a vzájemnou shodu.
Nemám příliš v oblibě černou, vyvolává ve mně smutek, nevím proč.





   

za obrázky děkuji tetičce Wikipedii
zdroj textu kniha Bílá magie  

8 komentářů:

  1. Alenko, další čarování! Ani já se barvám neodpírám, ale nemám moc ráda kontrasty - raději tón v tónu.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě pár věcí ohledně malého "čarování" mám pro vás připravených Helenko :o).
      Také ladím,aby se nic netlouklo, to mne i baví.
      Měj také hezký večer.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, to jsou věci co se dozvídám. Barvy mám taky ráda, ale žádnou divočinu. Černou dost nesnáším.
    Měj se dobře. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, člověk se neustále něčemu novému učí, že ? A tak to má být...
      Na černou barvu musím mít náladu nebo si ji situace vyloženě žádá.
      Měj prima dny Jarko.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali barvy mám ráda, proto miluji přírodu, dovede kozlit s barvami.
    Mám ráda tyrkysovou barvu, ale nejvíc chodím v černé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda má nejúžasnější paletu jakou znám.
      Vidíš Ali a já černou používám minimálně. Každý máme prostě ty své oblíbené barvy.
      Měj se krásně.
      Ála

      Vymazat
  4. Milá Álo, poslední obrázek mě dostal! :o) Prostě nádhera. Hezký článek.
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta duha je překrásná Katko, viď ? Barvy v našem životě jsou důležité.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála