pondělí 29. února 2016

VEPŘOVÁ SMĚS S ČÍNSKÝMI NUDLEMI...

Tak tu si "objednal" na neděli náš syn, který masovo zeleninové směsi má v oblibě a vždy mu udělám velikou radost, když začnu připravovat pánev WOK.

Ona každá směs je vždy jiná.
Záleží co mám v lednici za zeleninu, jaké maso použiji - zda vepřové, kuřecí či krůtí. Jemu je to ale úplně jedno, chválí vždy :o).

 
Tentokrát jsem si připravila vepřové plecko.

Použila jsem na nudličky nakrájenou mrkev, celer, na kolečka světlé papriky, na kousky čerstvé žampiony, vedle na pánvi jsem si osmažila paličky česneku rozkrojené na půlky.

A pustila jsem se do smažení :

- 3 cibule pokrájené na čtvrtky jsem restovala na oleji,
- přidala pokrájené maso,
- když bylo ve fázi, že se šťáva z masa vypekla, osolila jsem,
dala do pánve jednu kytičku badyánu a vrchovatou lžičku koření Argentina,
 -  přidala mrkev s celerem,
- po chvíli přišly na řadu žampiony,
- vše řádně promíchala,
- zakápla worcesterem,
- v misce jsem měla připraveno trochu Karpatského bujonu (ten je moc dobrý) na mírné zalití,
- poprášila jsem lžící hladké mouky (nebo Solamylu - ten mi právě došel),
- na poslední chvilku vsypala papriky (aby se jen prohřály a zůstaly křupavé)

 
 Omáčky na dochucení dávám na stůl, protože každý máme rád jídlo jinak ostré, takže si zvolíme tu svou oblíbenou.


 Syn chválil opět :o) ...

 

10 komentářů:

  1. Za pochvalu se vůbec nedivím. Vypadá to moc lákavě. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyhle dobroty můžu také :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. I to dobře chutnalo Katko :o).
      Díky za návštěvu.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, čínu mám ráda. Vypadá výborně, měla bych taky udělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji dělám Ali ráda, protože z malého kousku mase je přidáním zeleniny vždy plná pánev jídla :o).
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, nedivím se, že synovi chutnalo... vypadá to lákavě.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně přidáním velkého množstí zeleniny dodržujeme pestrost stravy :o).
      Ála

      Vymazat
  5. Já mám hlad - Alenko, co mi to děláš! Tady vidím dobrý oběd a ještě i dezert...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO to je Helenko těžký, vidím čas kdy si tady byla, takže se nedivím :o)). Dnes jsem vařila také dobrotu, dám to sem zítra.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála