sobota 6. února 2016

SVĚTLO PLAMENE SVÍČKY...

Magie a světlo patří k sobě a plamen svíčky je určitě spojen s lidským duchem. Plamen svíčky vyzařuje univerzální energii. Dává nám nejen světlo, abychom viděli, ale představuje i způsob, jak komunikovat s nebesy.
Plamen svíčky má velkou moc. Předává naše potřeby vesmíru. Na svíčky si velmi potrpím. Ráda si je doma zapaluji, hned se pak cítím lépe. Pomáhají mi soustředit se na určitý záměr. Barva svíčky hraje v každém rituálu důležitou roli.





Dobrá nálada
Jestliže k vám někdo přijde na návštěvu, zapalte bílou a růžovou svíčku a setkání bude mít báječný průběh.

Dům vašich snů
Když si zapálíte modrou a růžovou svíčku, výrazně svůj sen posílíte. Představujte si, že svůj dům máte už dnes.

Energie a síla
Když máte pocit, že potřebujete více energie, zapalte si červenou svíčku a sami uvidíte, jak vám to prospěje.

Každodenní klid
Každý si přeje mít doma příjemné ovzduší, a proto je vždycky dobré mít často zapálenou bílou a modrou svíčku.

Láska
Zapalte si růžovou a bílou svíčku, pokud máte pocit, že ve vašem životě chybí láska.

Nalezení práce
Zapalte si zelenou svíčku a požádejte vesmír, ať pro vás najde vhodné zaměstnání.

Obnovení přátelství
Pro obnovení přátelství či navázání přátelství si ve středu zapalte bílou a modrou svíčku.

Odvaha
Zapalte si v úterý červenou a oranžovou svíčku, abyste našli potřebnou odvahu.

Ochrana před nebezpečím
Pokud se obáváte, že vám něco hrozí, zapalte si černou a modrou svíčku, abyste od sebe i od svých milých odvrátili nebezpečí.

Peníze - všichni je chceme a potřebujeme
Zapalte si, kdykoli je to možné, zelenou svíčku. Pošlete tím vesmíru prosbu o pomoc ve finančních záležitostech, které potřebujete zlepšit.

Spokojenost v životě
Vždy, když potřebujete štěstí a spokojenost, zapalte si modrou svíčku.

Štěstí na každém kroku
Mějte doma neustále v zásobě žluté svíčky a používejte je pro přilákání štěstí.

Vitalita a zdraví
Na zlepšení vitality si zapalte modrou a bílou svíčku. Můžete je použít i v případě, když žádáte o uzdravení někoho, koho máte rádi.

Zmírnění deprese
Když na vás přijde deprese, zapalte si bílou a růžovou svíčku a deprese zeslábne.



- citováno z knížky Bílá magie -


Svíčky na každý den v týdnu

Pondělí : Bílá - pro očištění a ochranu v životě.
Úterý     : Červená - pro sílu a vášeň celý den.
Středa   : Nachová - pro moudrost a dobrou komunikaci v rodině.
Čtvrtek : Modrá - pro trpělivost a vyrovnanost po celý den.
Pátek     : Zelená - pro růst a lásku v životě.
Sobota  : Černá - pomůže vám zbavit se negativní energie nashromážděné
                    v  uplynulém týdnu a udržet si v nadcházejícím týdnu pozitivní 
                    energii.  
Neděle  : Žlutá - pomůže vám cítit se dobře a něco nového se naučit.

 
 A já si jdu zapálit své oblíbené svíčky...  



   

12 komentářů:

  1. Hezké, ale svíčku, aby mi lezlo učení samo do hlavy, tu tady nemáš a já bych ji teď taaak potřebovala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo hledala jsem v knize a našla :
      Koncentrace a učení - Když se vaše děti učí nebo dělají domácí úkoly, zapalte ŽLUTOU svíčku.
      Tak držím palce ať ti pomůže :o).
      Ála

      Vymazat
  2. Taky màm ráda plamínky svíček. Koukám, že musím dokoupit zelené a černé ;-) Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak černou svíčku jsem si nikdy nekoupila a ani nevím jestli jsem ji někdy v obchodě viděla. Zelené zapaluji kvůli těm korunkám :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Koukám, že právě ta fialová tu není,není totiž náhodou,že jsem včera v samoobsluze koupila zavařovací sklenici nahoře obháčkovanou plnou čajových svíček s právě jemně fialovou barvičkou pro kamarádku. Ta knížka vypadá zajímavě,jdu si ji zapsat do diářku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si,že tu nachovou lze vysvětlit jako fialovou. V knize jsem o fialové svíčce nic nenašla.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. To jsou mi věci :o) Většinou tedy volím svíčky bíle a pokud barvené, tak aby ladily s dalšími dekoracemi a teď jen zírám, že taky čaruju, ani o tom nevím :o)
    Děkuji za info Alenko a přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda takové smetanové nebo světle oranžové, ale nyní jsem si oblíbila i hnědé z Jysku. Také je hodně ladím k dekoracím Helenko, ale stále mám svíček nedostatek a jakmile jsem někde v obchodě, koukám po svíčkách :o)).
      Měj hezký víkend.
      Ála

      Vymazat
  5. Ali, díky za informace o svíčkách. Nikdy jsem o nich nepřemýšlela. Většinou si vybírám barvu podle nálady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nad nimi začala zamýšlet Ali až když jsem se začetla do této útlé knížečky, kterou jsem dostala od kamarádky jako dárek.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, je to zajímavé povídání .. člověk se dozvídá pořád něco nového... už se na svíčky budu dívat jinýma očima...
    Hezké dny ti přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já Jarko se přistihnu, že najednou si říkám, neměla bych si zapálit tuto barvu když se cítím tak pod psa :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála