pondělí 29. února 2016

SLADKÉ POHÁRY...

s ovocem je největší rychlovka když se mi nechce nic péct.

V sobotu na oslavě jsme se namlsali dortem a v neděli byla chuť na něco malého, sladkého. Nápad byl okamžitý.

Připravila jsem malé poháry.



V mikrovlnné troubě jsem uvařila vanilkový puding, dala do pohárů a než vychladl, ušlehala jsem v misce šlehačku, přidala trochu moučkového cukru a lehce vmíchala zakysanou smetanu.
 Navršila na puding a ozdobila čerstvými borůvkami, které jsem zrovna měla v lednici, zasypala strouhanou hořkou čokoládou.

Žádná složitá příprava a chuťové pohárky se nabažily.

Jen se po nich zaprášilo...


Poháry jsem stihla udělat během vaření nedělního oběda - viz předcházející příspěvek :o) a na odpolední svačinu byly krásně vychlazené.

2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála