úterý 9. února 2016

NAŠEL SI KE MNĚ CESTU...

POHODÁŘ.

Pohodový plánovací diář s relaxačními omalovánkami.
Při pátečním nákupu v Penny na mne mrkl z regálu, kde mívají takový pel mel víceméně nepotřebných věcí a kam se vždy juknu, co kdyby náhodou něco zaujalo mé oko.

A tam byl ON.


Již obálka zářila barevnými malůvkami a když jsem jím zalistovala, byla jsem tak nadšená, že jsem ho již nepustila z ruky a vložila do vozíku.
Sice jsem v první chvíli vůbec netušila co si do něj budu psát (a bylo mi to celkem jedno), ale omalovánky mne dostaly.
Musím si zajít koupit kvalitní pastelky, abych mohla začít.

-zdroj fotky Wikipedia -
Manžel se malinko usmíval, když jsem doma tolik jásala, ale pak jsem mu řekla :
- Víš co, budeme si tam zapisovat každý den jaké je počasí, teplota a kdy si zasadil do skleníku sazenice a podobné věci o zahradě. -
- No vidíš, to bude fajn. -
A byl lapen také.







Nedávno jsem narazila na jednom blogu na odkaz na e-shop s krásnými diáři, také relaxačními, s citáty.
Už jsem si i vybrala, ale pak jsem zjistila cenu a s připočítaným poštovným se mi diář jevil jako hodně drahý a tak jsem si to rozmyslela.
Mělo to tak být, protože na mne přeci čekal

POHODÁŘ...

 

12 komentářů:

  1. Ali, ten je krásný, taky by se mi hodil, mrknu dnes do penny, někdy se v těch nepotřebných věcech dají najít poklady. a od kamarádky jsem dostala antistresové vymalovánky a oni ti to fakt funguje.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni Majko, je opravdu moc hezký, včera večer už jsem si vymalovávala a moc mne to baví :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, mám ho také a jsem z něj nadšená:o)..akorát už ho mám trochu popsaný a pokreslený.o)..měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z něj Inko také nadšená. Už jsem zvažovala, že si koupím ty omalovánky pro dospělé (na což stejně také dojde) a tak si nyní dělám radost v diáři.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Já letos diář podle svých představ nesehnala. A tenhle vypadá opravdu dobře. Třeba na mě ten pravý taky ještě někde čeká. :-)
    Super nákup, Alenko!
    Užij si krásný den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento je univerzální, takže si musíš dopsat datum dne, ale to vůbec nevadí. Pohodář prostě na mne čekal Klárko, tak třeba ten tvůj na tebe také někde mrkne.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, asi na ten samý "drahý" jsem se také dívala, ale jen dívala. V Penny jsem tento tvůj neviděla, ale pokud ho mám mít, taky na mě bude taky čekat... a když ne nevadí...
    Někdy opravdu člověk nemá něco co se mu moc líbilo a nakonec je vše jinak a ještě lépe...
    U nás je sluníčko, doufám, že u vás taky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, přesně to se opět potvrdilo, někdy se vyplatí si počkat :o).
      U nás chvilkami sluníčko laškuje svými paprsky, ale stále ještě dost fouká, což mi vadí - nemám vítr ráda.
      Měj krásný den.
      Ála

      Vymazat
  5. Opravdu moc krásný diář! :) Ať se Vám do něj krásně zapisuje a krásně vybarvuje! :) Letos poprvé diář nemám (dříve, v zaměstnání se spoustou schůzek, jsem svůj diář pečlivě vybírala, aby mě bavil), pro přehlednost mám jen takové půl roční stránky na stěně, aby bylo jasně vidět kdy s malým k lékaři a abych nezapomněla na všechny narozeniny! :D
    Mějte pěkné únorové dny! :) Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi moc líbí Peťko :o). Já si narozky a kam kdy mám jít také píši do kalendáře, ten mám stále na očích, tak je to taková jistota.
      Také přeji hezké dny, vyhrožují dalším silným větrem a chumelením !!
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, trochu nevěřícně se dívám na tvé fotky - přesně tenhle diář je posledním dárek, který jsem dostala od Vlaďky (kamarádky,co nás opustila). Nechávám ho na příští rok, teď bych si ještě ty stránky pobrečela...
    Budeš mít parádní zahradnický diář!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO Helenko, to je opravdu zvláštní souhra. Budeš mít na kamarádku další nádhernou vzpomínku, věděla co ti udělá radost.
      Měj laskavější čas.
      Pa Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála