neděle 21. února 2016

MINERÁLY...

a mé pokračování malého seriálu Bílé magie.



Minerály a krystaly jsou nejenom cenné, ale také nesmírně krásné. Po tisíciletí pomáhaly našim předkům po duchovní a tělesné stránce. Jakmile jednou objevíte jejich jedinečnou krásu a sílu, jejich působení vás zcela promění. Když se budete cítit znaveni či opotřebováni, minerály vám dodají pocit klidu. Stejně jako svíčka dokáže prozářit temnoty, tak i pocit duchovního osvícení vás zahřeje u srdce. Zbavíte se hněvu a začnou z vás do okolí prýštit láska a soucit.
Minerály a krystaly se dostávají opět do popředí a jejich význam je silnější než dřív. Energie každého minerálu působí v souladu s každým jednotlivcem. Pokud se energie minerálu spojí s vaší, začne to kolem jiskřit a tyto jiskry odnášejí vaše přání a potřeby do vesmíru.
Minerály nejen vyzařují energii, ale také ji pohlcují. Znamená to, že váš minerál mohlo naplnit svou energií mnoho jiných lidí, kteří ho měli v rukou před vámi. Proto je důležité ho před používáním očistit. K tomu existuje mnoho způsobů a žádný z nich není přímo dobrý nebo špatný. Můžete to udělat tak, že ho dáte do sklenice vody a přidáte lžíci soli. Vodu s minerálem a solí zamíchejte a sklenici nechte na noc venku. Potom můžete minerál použít.
Působení minerálů je široké a různorodé, nicméně obecně jde o velmi účinné ochranné a léčivé talismany, které mohou změnit váš život jakýmkoli žádaným směrem. Na vás je, abyste toužili po změně, věřili v ni a s láskou a porozuměním přistupovali k minerálům a jejich moci.


Astma
Při astmatu u sebe vždy noste růženín, popřípadě si ho dávejte pod polštář. 

Bolesti hlavy / Migrény
Bolesti hlavy ze stresu zažene náhrdelník z hematitu.

Deprese
Deprese vás mohou srazit na kolena, ale kunzit vám pomůže povstat. 

Energie
Jestliže vám chybí energie, noste co nejvíc stříbrných šperků. Stříbro vede energii a hodně vám ji dodá.

Finanční stabilita
Pro udržení finanční stability u sebe noste opály nebo si do peněženky dejte krevel.

Jasná mysl
Jestliže je vaše mysl zneklidněná problémy, vezměte si do rukou akvamarín. Přitom si představujte, jak je vaše mysl čistá a jasná, problémy jsou vyřešeny a nic vás netrápí.

Nepřátelé / Závist
V případě nepřátelského chování či závisti v zaměstnání si na svůj pracovní stůl dejte tygří oko.

Smutek
Když máte smutek v srdce z rozchodu či ztráty milované osoby, často držte v ruce ametyst. Za pár dní bolest ustoupí.

Spánek
Pokud nemůžete usnout, dejte si pod polštář do ponožky amestyst  s kapkou levandulového esenciálního oleje. Budete spát celou noc, ani se na hodiny nepodíváte.

Štěstí
Nepotká vás žádná smůla, pokud u sebe budete nosti tygří oko. Noste ho u sebe.


Minerály pro každý den v týdnu

Pondělí : Pro nalezení čistoty a ochranu v životě použijte čirý krystal křemene.

- krystal křemene - křišťál -

Úterý : Pro sílu a vášeň použijte granát.

- granát -

Středa : Abyste našli moudrost a jednotu bez sresu, použijte ametyst.

- ametyst -

Čtvrtek : Pro nalezení trpělivosti a vyrovnanosti použijte sodalit.

- sodalit -

Pátek : Pro povzbuzení lásky ve svém životě použijte avanturín.

- avanturín -

Sobota : Chcete-li se zbavit celotýdenní negativity a po celý následující týden zůstat pozitivně naladěni, použijte onyx.

- onyx -

Neděle : Abyste se uzdravili a naučili se něco nového, použijte citrín.  

- citrín - 
 
 
 Vzpomínám si, že když jsem byla opravdu hodně mladá, velmi ráda jsem nosila stříbrný prstýnek s tygřím okem, kámen se mi hodně líbil, ale tenkrát jsem vůbec věděla jaké vlastnosti minerály mají.
V dřevěné krabičce mám několik náhrdelníků a náramků z polodrahokamů, jen jsem je nějak opomněla a nenosím je. 

Určitě to napravím a přikoupím si i kameny, které jsem si vybrala z citované knížky ...




Děkuji za vypůjčené obrázky tetičce 
Wikipedii.
Citace z knihy Bílá magie
Ileana Abrevová
 


2 komentáře:

  1. Alenko, to je pěkné povídání ... z první fotky bych "schrábla" všechny kamínky ... jsou to krasavci ... já asi vyměním zlatý prstýnek za stříbrný a do peněženky šoupnu tygří oko !
    Měj se moc hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Jarko vybrala sis správně, oba jsou potřebné. Vzpomínám si, že jsem v práci měla na stole pár kamínků a velmi často jsem si je "žmoulala" jen tak v ruce. Asi jsem to potřebovala aniž bych o nich měla tehdy takové informace jako mám nyní.
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála