pondělí 25. ledna 2016

RECYKLACE...

starého prostěradla.

Návod jsem zahlédla kdysi dávno na jednom blogu, ale už bohužel nevím přesně na kterém,
možná Fizule71.

Jakmile mne něco zaujme, učiním vše pro to, abych dané vyzkoušela a proto jsem nastříhala staré prostěradlo na proužky (kolem dokola jsem pořád stříhala na podlaze v obýváku, až se manžel přišel podívat co to tam vyluzuji za zvuky) a posléze smotala do klubíčka.
Bylo to klubko jako hrom (teda to nevím jak by to byla změřitelná velikost, ale říká se to asi proto, že hrom je obrovitý :o), tak nevím).
Největším háčkem co jsem měla v zásobárně jsem háčkovala košík.

 Byla to neuvěřitelná práce, prsty mne tolik bolely, že jsem myslela, že s tím praštím do kouta a bude klid.
Jsem však tvor docela trpělivý a tak jsem vydržela, košík uháčkovala a schraňuji v něm klubíčka Sněhurky na jemné háčkování.
Pravdou je, že košík je takový bytelný, líbil a hodil by se mi ještě jeden.
Moje předsevzetí však znělo jasně.

  Z klasického prostěradla již nikdy více...



 

16 komentářů:

  1. Super, ten se ti povedl. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo košík se mi také líbí, ale příště raději z příze :o)). Někdo je háčkuje z provázku, tak to bych asi přišla o prsty také.
      Pa Ála

      Vymazat
  2. No to musela být fakt fuška! Jo jo, to je ta přidaná hodnota :-)
    Hezké pondělí, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla Klárko, přiznávám :o)).
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, je moc krásný! Já takové práce nechávám na háčkování na zahradě, přece jen padají nitky...
    Koukám, že si pekla a pekla - a samé dobroty!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho také háčkovala loni venku, jen jsem zapomněla dát fotky na blog, tak jsem to nyní napravila, protože jsem něco hledala a došlo mi, že jsem hlava děravá a nepochlubila se s ním :o)). Jojo a bude hůř...
      Helenko měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  4. Moc pěkný košík. Alenko pletu na zakázku deku pro mimi, až dojde zítra asi vlna ,co mi na ni chybí musím ji dodělat a pak Ti ten návod udělám. Jen se koukni a napiš mi na jakou velikost. Psala bych ti to pak jen na tvoji velikost, aby to bylo kratší. jestli to nevadí. Měj se hezky Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko to vůbec nespěchá, napíšu ti velikost do mailu. Jsi moc hodná.
      Ála

      Vymazat
  5. Také se mi Ilonko líbí, jen ty naříkající prsty :o)).
    Krásné dny přeji,
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Alčo, krásný. Moc se mi líbí, Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, ten tedy je! Moc se mi líbí a jsi úžasná, že jsi dokončila. Já se teď přiznám. Mám rozdělaný koberec z džín. Je splétaný z copánků a sešívaný. Ruce jsem měla tak rozpíchané, že mám jen kus..ale snad ho někdy dokončím..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama sebe jsem Inko překonala, protože prsty opravdu trpěly. TEn tvůj koberec z džín, to si vůbec nedovedu představit :o(. Naštěstí žádného podobného kostlivce nemám - já mám ráda vše dotažené do konce. Ale někdy to fakt asi nejde, viď ?
      Měj se.
      Ála

      Vymazat
  8. Ali, moc pěkný košík. Z klasického prostěradla to musela být fuška. Určitě by to bylo lehčí z úpletového - Jersey prostěradla.
    Recept na vaječnou tlačenku - http://www.ajina-kucharka.wz.cz/party/party-tlacenka_vajecna.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Ali, byla to fuška :o) to ti povím. A díky za odkaz na tlačenku, juknu a brzy vyzkouším.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála