čtvrtek 28. ledna 2016

OKO...

- do duše okno se říká v jednom přísloví.


- to prosím NENÍ mé oko :o)) -

A tak jsem si nechala oči řádně prohlédnout od paní doktorky očařky, u které jsem naposledy byla před třemi roky.
Neskutečná čekací doba pokud jdete jenom na kontrolu.
Já volala v září, sestřička mi řekla, že do konce roku již neobjednávají a ať zavolám v říjnu, to bude objednávat na leden.
Ještě, že mne neviděla jak zírám u telefonu.
No jo, takhle to prostě chodí.
Rovnou jsem v říjnu objednala i manžela, ten si již stěžoval, že hůř vidí jak na blízko, tak zejména na dálku a to potřebuje hlavně při řízení auta.
To bylo vážné, co kdyby špatně odhadl situaci na silnici a někde mne vyklopil, to bych vážně nerada :o).
Trochu to zlehčuji, ale on má jen nepatrné dioptrie na dálku.
Paní doktorka mne chválila, že se mi nijak zrak na blízko za tu dobu  nezhoršil, takže mi dioptrie nezvýší a na dálku prý vidím stále velice dobře, zatím brýle nejsou potřeba vůbec.
Ha - a já se těšila, že si koupím nové obroučky.
No to by bylo, abych si neporadila.
Zřetelně nahlas jsem si po cestě zpět v autě naordinovala nové obroučky, protože  :
- Uznej, že ty co nosím do kanceláře už jsou šílené, staré nejméně deset let, neustále se v nich uvolňuje šroubek, kdo to má pořád utahovat. -
- Tak si kup nové. -
- No to bych měla, protože ty co mám doma na čtení už mám tři roky,ty bych si nechala v kanceláři. Musíš sám uznat, že při denodenním používání dostávají brýle prostě zabrat. A to jsem na ně velmi opatrná, ukládám je do pouzdra, nikde je nebezpečně nepovaluji. -
- No to já vím, prostě si kup nové, potřebuješ je. -




A bylo domluveno.
 Nové obroučky budou, i když mi paní doktorka s dioptriemi ani nehnula.

Letos mne ještě čeká nutný nákup slunečních brýlí.

Počkám až bude slunce zářit intenzivněji ...







 

8 komentářů:

  1. Alenko, tak si ten nákup hezky užij a vyber nějaké krásné...
    Moc tě zdravím, Helena


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to se Helenko musím psychicky připravit, protože v té široké nabídce mám vždy problém si vybrat. Většinou to probíhá vylučovací metodou, pak řeknu paní optičce Stop, z těchto už si musím vybrat, jiné mi raději neukazujte. A je jedno zda jsou to brýle dioptrické nebo sluneční :o)).
      U nás je dne plačtivý, od rána prší, ale tobě přeji i tak hezký den.
      Ála

      Vymazat
  2. Já si svoje první brýle pořídila před 14 dny. Všem, kdo se divý, že mám brýle, říkám, že ty mi přineslo povýšení. 7 měsíců ve funkci a brýle jsou nutnost. Ach, ty monitory, do kterých člověk musí celý den čučet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti gratuluji k povýšení :o). Já také vše dělám v práci přes počítač, takže se zrak rapidně zhoršoval.
      No co naděláme, pokrok nezastavíme...
      Ála

      Vymazat
  3. Myslím, že jsi měla dvojitou radost 1/ oči dobrý 2/ nové obroučky ... super♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to máš pravdu, teď jenom vybrat ty obroučky, což je vždy u mne fakt "proces".
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, já brýle ještě nemám...ale určitě si myslím, že ty si nové obroučky určitě zasloužíš. Už proto, že pořád čteš a tvoříš...měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko to buď ráda, já si je "zkazila" ručními pracemi :o))) a nosím je na blízko 7 let, ach to letí ten čas.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála