pondělí 18. ledna 2016

JAK DOPADLA ...

SOUTĚŽ ?

Správná odpověď je LUŽ (792 m).
Všechny zúčastněné odpověděly správně , v dnešní době internetu bývají víceméně otázky jednoduché :o).

Já čerpala z knihy 

101 našich nejkrásnějších kopců a hor




Knížky o přírodě mám moc ráda a v této hledáme tipy na naše výlety.

Pečlivě jsem sepsala autorky správných odpovědí na lístečky
a losovala.
Škoda, že vás nebylo více.





Vylosovala jsem Inku z blogu
Tvořím,tvoříš, tvoříme.

 
  

Inko, moc a moc gratuluji.

Napiš mi prosím na mail svou adresu, abych ti obratem mohla
zaslat výhru - domácí mýdla.
HajnaAlena@seznam.cz

Všem vám děkuji za účast a slibuji, že až příště vypíšu nějakou soutěž,
budu se snažit, aby byla trochu těžší :o)).

Mějte pohodový týden.


 

 
 

6 komentářů:

  1. Alenko, díky za soutěž a gratuluji Ince!
    Už se těším na další, i když těžší... hihihi.
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko budu se snažit něco vymyslet :o)), aby to nebylo tolik lehké.
      Užívej si hezkých dní.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, Ince moc gratuluji a tobě posílám pozdravení!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já ti přeji Helenko hezké, zasněžené dny :o).
      Ála

      Vymazat
  3. Jééééé, Alenko, já vyhrála:o)! Moc a moc díky Tobě a pro mě šťastné ruce:o) i za gratulace od ostatních.
    Můj email je j.fejfusova@seznam.cz Už se moc těším až ozkoušm tvé mýdlo. Moc ráda bych to taky jednou zkusila, ale nemám zatím odvahu. Měj moc krásný večer jako já! Dííííííííkyyyyyyy!! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš Inko, měla jsi štěstí :o)). Díky za adresu a balíček už k tobě veze pošta.
      Měj se krásně.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála