pátek 15. ledna 2016

ENERGIE SPOJENÉ SE ZEMÍ...

a kosmické energie.

To je název první kapitoly knížky, ze které budu čerpat v
mém malém seriálu o svíčkách (a nejen o nich).

- úryvek z knihy -

První kapitola

Energie spojené se zemí předají vaši zprávu vesmíru. Není těžké je najít, protože jsou všude kolem nás. Tyto energie představuje vše, co je živeno a co roste působením přírodních sil : byliny, minerály a mnoho dalších věcí.
Kromě energií spojených se zemí existuje energie kosmická. Ta naplňuje vesmír. A v něm jsou ještě další energie : planet, Měsíce, Slunce, hvězd.
Když za nějakým účelem povoláme jak kosmickou, tak pozemskou energii, jejich účinek je překvapivý a možnosti, jak se projeví, jsou nekonečné. Jak říkám, "zrodí se magie".
Magie je nevysvětlitelná a pokoušet se ji analyzovat nebo najít její smysl je zcela zbytečné. Proč se tedy snažit o její výklad ? Prostě ji přijměte - a jakmile to uděláte, hned se přesvědčíte, že nemožné se stane dostupným.
Důvěra je klíčem k tomu, abychom dostali vše, co chceme.
První pravidlo kouzlení zní : za všech okolností buďte pozitivní, bez ohledu na vyhlídky nebo stav své mysli. Jestliže řeknete, že něco bude fungovat, tak to fungovat bude - a tento přístup byste měli mít neustále, nejen v magii, ale při všem, co v životě děláte.






Sada pomůcek

* Různobarevné stužky a látky - všechny stužky musejí být z bavlny
* Svícny - stačí jakékoli obyčejné
* Barevné svíčky - musejí být celobarevné, tedy ne obarvené pouze na povrchu, ale barevné také uvnitř
* Minerály - k nejdůležitějším patří ametyst a čirý křemen
* Esenciální oleje a aromalampa - výběr záleží jen na vás
* Sáčky se stahovací šňůrkou - můžete zakoupit nebo si ušít doma
* Bylinky - mohou být usušené, pokud určité kouzlo nevyžaduje byliny čerstvé
* Vykuřovadlo a tablety dřevěného uhlí -  jako vykuřovadlo lze použít malou misku nebo kotlík na třech nožkách. Sušené byliny můžete pálit jen tak, ale když z nich chcete mít větší účinek, použijte vykuřovadlo. Na jeho dno dejte vrstvu písku nebo soli, aby působila jako izolace, navrch pak dejte tabletu dřevěného uhlí, jaké se používají do vodní dýmky. Bezpečnější je zapálit tabletu mimo dům, protože zezačátku dost čoudí. Po rozpálení tablety na ni položte bylinky. Pozor : tablety jsou vysoce hořlavé ! Zacházejte se nimi opatrně, mimo dosah dětí.

Já věřím, že existuje něco mezi nebem a zemí, věřím na sílu bylin, věřím na přání,
 věřím, že nic se v našem životě neděje náhodou a že vše, čím kdy procházíme, má
svůj smysl a řád.
Čím méně se snažím pochopit proč tomu tak je, tím je mi tak nějak uvnitř lépe.
Přestala jsem se ptát sama sebe PROČ  zrovna mně tohle či ono trápí.
Začala jsem si říkat, že věcmi, které nemohu ovlivnit či změnit, se trápit nebudu.
Starostem člověk neuteče, vždy byly, jsou a budou.
Pak to vše vyváží náhlá radost, která se objeví v maličkostech - potkám milého člověka, je hezký prosluněný den, při procházce s mužem probereme plány na výlety, které chceme letos uskutečnit, všichni mí blízcí jsou zdraví.
Vždyť toho není málo co mi vlastně udělá radost.
Stačí si to jen každý den uvědomit.

Musím se poohlédnout po správných svíčkách, neboť jsem zjistila, že většina barevných
má barvu opravdu jen na povrchu.
Snad to nebude velký problém ?

Jen nevím, pokud bych začala doma
 vykuřovat byliny, co na to řekne můj muž... 




Děkuji tetičce Wikipedii za zapůjčení ilustračních fotek, žádný výrobek
na nich zobrazený nemíním nabízet ani prodávat :o)).


    

6 komentářů:

  1. Nádherný článek přečtený jedním dechem!
    A třeba se nakonec i vašemu muži to "vykuřování" zalíbí:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko děkuji a jsem ráda, že se ti můj příspěvek líbí, chystám další pokračování :o). To vykuřování určitě vyzkouším, ale nechám si to na teplé počasí a budu experimentovat asi raději venku. Nebudu muže zbytečně "trápit" :o).
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, zajímavé povídání ...už se těším na další ..
    Také věřím, že je něco mezi nebem a zemí....
    ale tak trochu jsem teprve k tomu došla..
    Hezké dny ti přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jarko a určitě brzy sestavím další pokračování.
      Já jsem ke všemu také pomalu docházela, i když jsem to asi v sobě tak nějak měla, ale neuměla jsem si to vnitřně posbírat a utřídit.
      Krásné dny přeji i tobě.
      Ála

      Vymazat
  3. Nejvíc z celého příspěvku mě zaujal kousek o pozitivní energii: za všech okolností buďte pozitivní, bez ohledu na vyhlídky nebo stav své mysli. Jestliže řeknete, že něco bude fungovat, tak to fungovat bude - něco na tom je. Odlehčím to- nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, co to neví a udělá to :-)
    pěkný večer. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš Pavle fakt pravdu :o).A víš jak funguje setkání s blbcem...
      Ono je opravdu lepší vše brát z té pozitivní stránky.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála