středa 20. ledna 2016

CVAKY, CVAK...

oprášila jsem jehlice a upletla si svetr z
Alpaky od Dropsu,


a včera po posledních úpravách svetr připraven k nošení.





Spotřeba 300 g, velikost 42, barva č. 7233 olivová,
délka svetru 70 cm, jehlice 3,5,
3/4 rukávy.

Nakonec jsem zvolila variantu č.4
a našila skleněnou aplikaci ze starého přetrženého 
náhrdelníku.

Jakmila jsem schovala zbytky Alpacy,
vytáhla přadýnka Limy také od Dropsu a začala plést
vestu bez rukávů.
Lima je silnější příze a je to směs vlny a alpacy.

Načrtla jsem si na papírky jak by vesta mohla vypadat
(já jsem taková papírková - už bych si konečně měla pořídit
blok nebo sešit a čmárat si tam).





 Vestu pletu z těchto dvou barev.

A tak si cvakám cvaky, cvak...


16 komentářů:

  1. No, klobouk dolů! Jsi moc šikovná a zvolila si hezké barvy. Už se těším na výsledek, jak dopadne vesta. A jsem zvědavá jakou variantu návrhu si zvolíš.
    Pa pa, Kárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko vypadá to na variantu s knoflíkama, šikmé zapínání, tak uvidím.
      Chumelí se chumelí, tak se řádně ohřívej čokoládou :o).
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko,moc pěkný svetrik :-)Také tu mým po roce opět připravenou vlnu a jehlice a jen začít;-)Já to,ale vidím na menší velikost pro Šimu:-DTak pěkně cvakání!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že barva je moc hezká, dokonce i muž se vyjádřil, že se mu líbí :o)).
      Na děti se plete či háčkuje dobře - malé rozměry, jenže z toho rychle vyrostou :o(.
      Měj krásné dny Ilonko.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, svetřík je moc pěkný, ale ta vesta, ta bude, ten návrh s knoflíčkama je parádní.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se Majko na vestu těším, varianta s knoflíky zřejmě vyhraje. Zatím pletu zadní díl, tak mám ještě chvíli čas na rozmyšlení.
      Krásné zachumelené dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, moc pěkné barvičky jsi vybrala, těším se na hotovou vestu.
    Příjemné cvakání.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je pro mne vždy okamžik kdy vybírám příze. Jakou barvu zvolit ? Ono jich je tolik odstínů a velmi krásných.Ach jo.
      Měj Jani krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Ruční práce? To se už dnes málo vidí....jsi šikovná.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou to by ses Míšo divila co je blogů o pletení či háčkování a jaké krásné modely nadšené pletařky zhotovují, jen zírám :o)). Avšak návody v angličtině mne hodí vždy zpět, když si to začnu překládat mám v tom jen zmatek... Ach jo. Ale i v češtině se dá najít dostatek. O háčkování ani nemluvě.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenka ... sveter je veľmi pekný ... tiež veľmi obdivujem farbu vesty ... :) paa L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svetr je jen jednoduchý, já je mám takové ráda a pak doplňuji šperky nebo šátky. Na vestu se sama těším :o))).
      Krásné dny Lauro.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, nádhera! Jak svetřík, tak budoucí vesta. Ušlechtilý materiál a precizní práce, jinak to ani dopadnout nemohlo!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu Helenko. U vesty zdárně pokračuji, zadní díl je hotový.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, moc pěkné pletení, četla jsem Tvůj mail, kdybys chtěla, mohu Ti návod přeložit. Ale já ho víceméně pletla podle sebe, jen ten vyplétaný vzor dělala přesně podle návodu. Když tak se mi ozvi na mail. Mávám do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcelko za návštěvu, napíšu mail.
      Měj se krásně tam v dáli.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála