středa 9. prosince 2015

VÁNOČNÍ HVĚZDA...

bývá součástí květinové výzdoby o svátcích v mnoha domácnostech a nechybí ani u nás. Když se začaly objevovat i jiné odstíny, ne pouze červená, zatoužila jsem po bílé. Bohužel nikde jsem na ni nenarazila a to ani letos.
Smířila jsem se tedy s barvou smetanovou a aby mi to nebylo líto, přikoupila jsem nádherný bílý brambořík.


Zatím jsem ty krásky dala do pokoje, kde je vypnuté topení, aby hezky vydržely do svátečních dnů.






Zatím se rozmýšlím jakou květinu použiji na svátečně prostřený stůl na Štědrý večer, možná že využiji ten brambořík.

To je však zatím s velikým otazníkem... 


12 komentářů:

  1. Ali, když jsme ještě jezdívali na chalupu, měla jsem bramboříky celou zimu mezi okny a nádherně kvetly několik let. ale teď v domečku máme asi na ně nevhodné podmínky. jeden jsem si přeci jen koupila, dala na chladnější chodbu, ale stejně se mu tam moc nelíbí. a na stůl si letos vytvořím nějaký červený svícen.
    přeji krásný adventní čas. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem si několik let brambořík nekoupila, protože také mu asi příliš domácí podmínky nesvědčí, ale ten bílý mi učaroval :o).
      Krásné adventní dny Majko.
      Ála

      Vymazat
  2. Tá smotanová vianočná hviezda je pekná. Pokiaľ musíš dať na sviatočný stôl niečo, tak určite vianočný kvet. Ja už niekoľko rokov nedávam nijaký kvet, lebo vždy zavadzia, posúvajú ho hore dole, tak dávam sviečky v svietniku na veľmi dlhej nohe. Pri stole je nás veľa a poháre , taniere, flaše misy, a vianočný kvet vždy skončí niekde mimo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždy snažím, aby to bylo něco menšího, protože nás bývá u stolu také ještě docela dost.
      Krásné adventní dny Atize.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, taky se dívám po bílé vánoční hvězdě, ale nesehnala jsem. Ty máš krásně smetanovou u nás jsem zatím objevila jen žlutozelené. Brambořík je moc pěkný.
    Taky přemýšlím jak vyzdobím vánoční stůl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem nechtěla déle čekat a nechci jezdit sem a tam a shánět bílou. Smetanová vypadá také moc hezky, líbí se mi. Zahlédla jsem také v obchodě nastříkané něčím blýskavým, tak to není má parketa :o)).
      Krásné adventní dny Ali.
      A.

      Vymazat
  4. Ahoj
    Ale na fotce vypadá opravdu jak bílý.Já si koupila klasiku a také je mám na verandě.....jsem schopna jej do vánoc umořit,asi velké teplo.
    Hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda Marti, na fotce to tak vypadá, ale ve skutečnosti je smetanová :o). A příliš velké teplo moc rády nemají, začnou pak opadávat. Tak snad vydrží.
      Krásné dny, i když u nás je dnes od rána "uplakáno".
      Ála

      Vymazat
  5. bílá vánoční hvězda je nádherná! Já mám letos jen červenou (zatím :-) ). Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý rok jsem měla také červenou a letos jsem učinila změnu a moc se mi líbí.
      Krásné dny Ivanko.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, je to taková něžná krása... Už roky si kupuji smetanovou, mám ji v předsíni, vítá tam hosty (a je jí tam lépe, než v teple). Včera jsem si v Drážďanech koupila mini bílý vánoční kaktus, je kouzelný...
    Uživej si hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také zvažovala ji nechat v dolní vstupní chodbě, ale není tam příliš světla, tak nevím zda by jí tam bylo dobře. Ještě zvažuji, zatím počká v chladném pokoji. A jak bylo v Drážďanech ? Napíšeš na blogu ?
      Měj krásné dny Helenko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála