čtvrtek 10. prosince 2015

UPÍNÁM MYŠLENKY...

Náš Jonášek je od středy opět v nemocnici, a to se zápalem plic.
Minulý týden potvrzená prodělaná mononukleóza jeho imunitní systém srazila na bod nula. Tím, že je předčasně narozený o dva měsíce, jeho plíce jsou náchylnější a méně odolné, což se projevuje rychlými záněty průdušek a nyní zápalem plic. Náhlé vysoké horečky a dušnost mu zajistily lůžko na JIPu.
Po rtg plic zjištěn Pneumotorax.
Nyní se čeká do zítra na další rtg, pokud by se vzduchová 6mm bublina rozšiřovala, bude okamžitě převezen do krajské nemocnice a vzduch mu bude odsát silnou punkční jehlou. Pokud bude stejná nebo se zmenšovat, bude vše na dobré cestě.
(Napsala jsem to naprosto laicky, takhle jsem to pochopila)



Upínám myšlenky jen na našeho drobečka, aby vše zvládl. Maminka ho chválí jak je statečný a já si s povděkem uvědomuji, jaká je to výhoda, že tam může být s ním. Když byly naše děti malé, neexistovalo nic takového. Máma musela být doma.

Jak je vše nicotné ve srovnání se zdravím našich blízkých.

Již měsíc negativum krouží kolem nás.

A já jen upínám myšlenky...






16 komentářů:

  1. Ali,je mi líto,že Jonášek je tak nemocný.Bobek malý.Ale pokusím se Ti trošku zlepšit náladu-náš Tom tak trpěl taky,když byl malý,byl víc ve špitále než doma.Brali jsme si ho z kojen.ústavu,když měl necelý rok-a to měl antibiotik jak dospělý člověk.kolikrát mi zmodral,musel pod přístroje..a paní doktorka s námi o něj bojovala.a řekla-přijde puberta a vše se v dobré obrátí.a stalo se..Teď má 19 let,skoro 2 metry a nemocný nebývá skoro vůbec.Tak Ti přeju s Jonáškem co nejmíň takovýchto starostí.Uvidíš,všecko bude o.k.Držím pěsti!Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš nejmladší syn je od 3 let astmatik a tak jsem si zažila s ním také docela peklo, strach veliký. A teď ho mám kvůli vnoučkovi, našemu malému zlatíčku zase...
      Děkuji moc Zdeni za podporu.
      Ála

      Vymazat
  2. Ali, neboj. Bude to dobré. Musí !!!!!!!!!!!
    Držím pěstičky a posílám objetí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc děkuji. Nemám jiné myšlenky, než že zítra nám řeknou dobrou zprávu, musí. A.

      Vymazat
  3. Alenko, nejednou jsem si na tebe/vás, od tvého nedávného článku v podobném duchu, vzpomněla.
    Vše bude dobré, uvidíš! Držím moc pěsti, posílám pozitivní energii a veliké objetí!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Katko, energie se mi začala ztrácet ani nevím jak. Na nic jiného nemám ani pomyšlení, jen aby vše dobře dopadlo. V sobotu ho už přemístili z JIpu na pokoj k mamince.
      Děkuji, děkuji.
      Ála

      Vymazat
    2. Tak to je, Alenko, velmi dobrá zpráva. Mám vlastní podobnou zkušenost. O to víc slyším ráda pozitivní posun a naplno vnímám emoce a pocity - maminky i tvoje. Vše je již na dobré cestě. Katka

      Vymazat
    3. Vše se v dobré obrací, od pondělka jsou doma, v pátek byli na kontrole a doktoři byli spokojení. Takže už může pomaličku ven. Děkuji Katko :o).
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko,také moc držím palce,ať je Jonasek brzy v poradku a doma! Zdraví je v životě nejdůležitější!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ilonko, věřím, že vše ten náš drobeček zvládne.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, myslím na Vás a moc si společně s Tebou přeji, aby bylo vše zase dobré a Jonášek byl zase co nejdříve zdravý!
    Držte se! INka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti Inko děkuji. Já se na nic jiného nemohu soustředit, jen si přeji aby se vše v dobré obrátilo a on to zvládl. I pro maminku je to vyčerpávající ho vidět na JIpu, to zná každá mamina.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, dovedu si představit jak ti je. Opravdu dnes mají maminky výhodu , že můžou být s dětmi v nemocnici. Když si vzpomenu jak jsme měli ročního Přemka v nemocnici se zápalem plic a do nemocnice jsme mohli jen ve středu a v neděli.
    Přeji malému Jonáškovi aby to zvládl a brzo byl doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si s nejmladším synem prožila své. Jeho astmatické záchvaty nám dělaly veliké starosti. To už bylo v době, kdy jsem s ním v nemocnici být mohla. Ale prostředního jsme měli také v nemocnici když mu bylo málo přes rok a ani jsme na návštěvu nemohli. Po týdnu nám ho vrátili v takovém stavu, že se jen potácel a nemluvil ani slovíčko. Jen když si na to vzpomenu, tak mne mrazí.
      Děkuji Alenko za podporu.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, myslím na vás, ať vše dobře dopadne! Přeji hodně síly Jonáškovi a hlavně jeho mamince!
    Držte se, klidný večer přeji! Helena

    PS: ta alpaka je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maminka Helenko už je dost ve stresu, je to znát, že měla a má o něj hodně veliký strach. Celý dny s ním trávila na JIPu kdy měl veliké záchvaty kašle a to jí bralo sílu. Už je od soboty s ní na pokoji, tak se zajisté vše v dobré obrací.
      Pletení jsem odložila, nemám vůbec náladu.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála