úterý 8. prosince 2015

TOLIK JSEM JE CHTĚLA...

vyzkoušet a mám je.

VENKOVNÍ DEKORACI Z ANDĚLŮ 

si vytvořit bylo mé toužebné přání již celý rok.
 No od té doby co jsem je listováním blogu u 
Moniky, viděla poprvé. Tolik se mi líbili.
Zakoupila jsem čtvrtky, sádrové obvazy, polystyrenové koule, dřevo a hřebíky dodal manžel.
A tak jsem dva večery byla zaplácaná od sádry, stůl byl zabraný schnoucími křídly a hlavičkami.
Manželovi jsem vracela polínka, která byla vratká s tím, že andělé možná lítají, ale nechci aby se mi věčně váleli na zemi. 
Kroutil hlavou, ale spolupracoval a to se cení.


Zde jsou první čtyři krasavci, mám z nich takovou radost, opět jak malá holka. Ještě, že mne doma znají a berou mé nadšení celkem v pohodě, dokonce mi je syn pochválil, že jsou moc pěkní. Já ani pochvalu neočekávala, naprosto mi stačilo mé vlastní nadšení z realizace.

Druhý den jsem dolepila zbylé dva andílky a hned putovali ke vstupním dveřím.





Jednoho andílka jsem věnovala na 2.adventní neděli své sestře, aby si také zkrášlila místo u dveří a aby ji přinesl v novém roce zdraví, štěstí, pohodu.




Ať nás andělé chrání...



 

10 komentářů:

  1. Moc hezcí! Mít pár pár takových andělů na terase patří mezi mé plány...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pusť se do nich, je to radost jak z tvoření, tak posléze z výsledku.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko,pred 2 lety mi můj muz 3 andělé take vyrobil:-)Dva jsem darovala a třetí mi tady take dělá dekorací.Mam z něj stejnou radost jako ty!Krasne dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš ale šikovného muže když je zvládl celé sám :o). Já mám ještě dva "volné", ale určitě je někomu daruji.
      Krásný čas adventní.
      Ála

      Vymazat
  3. Krásní jsou..Taky mám dva krasavce vlastní výroby přede dveřmi...Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem opravdu ráda, že jsem se do nich pustila.
      Krásné dny Ilonko.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, moc, moc, moc se ti povedly!!!
    Jsi šikula.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z nich Katko opravdickou radost - no jak malá holka :o)).
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, jsou moc krásní! líbí se mi, jak i tvůj muž spolupracuje, když si něco umaneš :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to prostě andělé sympaťáčci. Můj muž je můj veliký "parťák" :o)).
      Přeji ti krásné dny Helenko, opatruj se.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála