neděle 20. prosince 2015

SLET ANDĚLŮ...



se již po patnácté pořádal v sobotu v Úštěku na Ústecku. Nenechali jsme si to ujít ani tentokrát, jezdíme sem již několik let na všechny jarmarky během roku, které se zde pořádají. To jsme ale netušili, že se tentokrát sejde tolik lidí. Davy, davy, davy. A to jsme jeli již na dopolední slet, to bývá méně lidí,  ale skoro jsme neměli kde zaparkovat.

- andělé na chůdách a letící andělé z věže - 




 
K některým stánkům jsme se ani nedostali, ale nenechala jsem si ujít mé oblíbené, k těm jsem se prodrala, doplnila sbírku keramických hrníčků, muž nezapomněl na vynikající medovinu, kterou také kupuje již jednu určitou značku u stejného stánkaře, ochutnali jsme vánoční punč, horkou medovinu a zajedli čertíkem v bramborové placce s česnekem. A protože řídil kamarád, mohl můj muž ochutnávat lákavé nápoje také.

- zaujal mne flašinetář, který měl zásobu melodií na kartičkách a vyhrával moc hezky -

 



 


Vzhledem k nezmenšujícímu se počtu návštěvníků jsme si ani neprohlédli vše, až jsem chvílemi měla stísněný pocit a musela jsem se z davu vymanit a přejít za stánky kde nikdo nebyl. Tam jsem se zhluboka nadechla :o). Já totiž nemám ráda stísněné prostory a mnoho tlačících se lidí kolem sebe. Najednou jako když se mi svírá hrdlo a musím pryč.

- v Úštěku je muzeum Pekla a tito dva čerti jim zřejmě zdrhli. Byli úžasní. -


Je znát, že tuto akci začali zmiňovat v médiích, zvali v rádiu, objevila se zmínka i v televizi a to se projevilo ve veliké náštěvnosti. Stánkaři zřejmě byli rádi, že prodali daleko více svých mnohdy nádherných výrobků, ale přecpané náměstí a až skoro tlačenice, tak to nemělo již tu hezkou atmosféru. Děti byly obklopeny obrovitými dospělými a nic neviděly, rodiče tlačící kočárky se nemohli občas ani hnout žádným směrem. 

Tak nevím zda příští rok neporušíme tradici... 

 

4 komentáře:

  1. Původně jsme návštěvu taky zamýšleli. Hodně lidi jsme tušili , tak jsme nakonec zvolili jiný program.
    Krásné vánoční těšení. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo tušení jste měli správné a rozhodnutí s jiným programem bylo mnohem lepší než se mačkat v davu.
      Při pohledu z okna na mne vánoční těšení nějak přestalo fungovat :o)).
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Taky nemám ráda davy lidí a tlačenici, pokud můžu tak se ji vyhnu.
    Ali přeji ti příjemné a pohodové dny před vánocemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme Ali stejné, už i nerada do obchoďáků.
      Vánoce se blíží neúprosným tempem.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála