středa 23. prosince 2015

PŘÁNÍ...

všem mým milým čtenářkám i čtenářům
posílám
na křídlech andělů.


 

14 komentářů:

  1. Milá Alenko, i já mám velkou radost, že jsme se v tomto virtuálním světě potkaly a přeji Tobě i celé Tvé rodině krásné Vánoce a štěstí a zdraví v novém roce... Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko....ŠŤASTNÉ A VESELÉ
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko,
    krásné svátky tobě i tvým blízkým!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prožité svátky s mými blízkými, co více si přát. Děkuji Katko.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, krásné svátky plné pohody a blízkosti tvých nejmilejších přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko děkuji, blízkost jsem si opravdu užívala.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, krásné svátky plné pohody přeju.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko děkuji, pohoda byla, na tom mi vždy záleží.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, krásné vánoční svátky naplněné pohodou a rodinným štěstím! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, moc děkuji, svátky byly šťastné a o to se musí zasloužit vždy všichni.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, přeji tobě a celé rodině ty nejkrásnější Vánoce! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Jonášek nám je prosvítil sluneční září.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála