čtvrtek 31. prosince 2015

POUR FÉLICITER...


 PRO ŠTĚSTÍ



Každý máme své štěstí nadosah, je vždy blízko nás neboť ho vnímáme každý z nás jinak a v něčem jiném.
Když jsem si zakládala svůj blog a přemýšlela o názvu, slovo štěstí se mi neustále v myšlenkách objevovalo a proto ŠTĚSTÍ V MÉM ŽIVOTĚ.
Pro mne slovo štěstí je hodně o pocitu. Tak jak vnímám dny ve svém životě, co všechno mi každý den přináší, s čím se potýkám, o čem přemýšlím, jak reaguji na radosti i starosti v běžném životě.
A vím, že jsem k tomu pocitu štěstí prošla kus cesty a ta nebyla vždy úplně rovná, bez karambolů, bez velkých zatáček či bez vratkých kroků, které sebou mládí přináší.
Byla to však cesta, která je nutná.
Abych pochopila, abych vnímala, abych se naučila rozhodovat.



A já vám všem, mým milým čtenářkám (případně čtenářům)
přeji velmi,

- aby vaše cesty v novém roce byly čisté, bez hrbolů, bez velikých zatáček,
- abyste při vašich cestách nešly samotné, protože ve dvou se to vždy lépe táhne,
- aby všichni poutníci, které na cestě potkáte, byli laskaví a moudří,
- aby děti, které s vámi cestou půjdou, si odnášely do svých životů vaši lásku a porozumění,
- aby vaše kroky byly stále pevné a žádná nemoc je neochromila,
- abyste na konci prožitého roku si mohly říct BYL TO ŠŤASTNÝ ROK.







 

16 komentářů:

  1. Alenko, napsala jsi to moc krásně.
    Šťastný nový rok a hodně zdravíčka.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak jsem to v tu chvilku nějak cítila. Děkuji.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, krásné. Přeji ti vše nej nej v novém roce a těším se naše další shledání.
    M. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji. Budu se snažit být v kontaktu s mými oblíbenými blogérkami, mezi něž patříš. I když někdy mnou zmítají pochybnosti, zda mám pokračovat v psaní blogu...
      Ála

      Vymazat
  3. Vše dobré v novém roce. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestěžuji si, ale pokud bude lepší, budu jen ráda Evi.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, přeji Vám jen to dobré v roce 2016. Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro i tobě přeji vše dobré a šťastné.
      Ála

      Vymazat
  5. Ať je ten nový rok vydařený přeje Jarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My sami jsme strůjci svého štěstí a tak se budu snažit, aby mne to mé neopouštělo Jarko.
      Ála

      Vymazat
  6. Álo, ...ať víra, láska a naděje Tě provází ve zdraví celým rokem 2016 ...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji velmi za přání. Ano - víra, láska, naděje - ať jdou ruku v ruce s námi.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, krásně si to napsala!
    Ať tě štěstí neopouští...
    PF 2016! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko.
      Snažím se si ho velmi chránit a tak tomu bude i po celý rok 2016.
      Ála

      Vymazat
  8. Ali, taky přeji Tobě a Tvé rodině hodně zdraví, pohody, lásky v novém roce.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Majko, jsou to hodně důležité věci pro život každého z nás.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála