sobota 5. prosince 2015

POSLEDNÍ KULÍŠCI V TOMTO ROCE...

jsou hotoví, a tentokrát byli upletení. Po několika letech jsem vzala opět jehlice do ruky a ejhle, nezapomněla jsem :o).







Kulich musí být s bambulí, to je jasné, takže jsem tvořila i bambule. Pro vnoučka Matýska je zelený kulich, pro muže modrý a pro syna šedý (to si přál).

Teda ti moji mužští budou ale fešáci :o))).
Jen nevím zda je při stávajících teplotách vůbec užijí ...

 

5 komentářů:

  1. Alenko, kulíšky máš nádherné..že bych také vytáhla jehlice?:o))krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem Inko byla překvapená, jak mi to šlo :o))).
      Hezkou zítřejší 2.adventní neděli.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, moc krásní kulíšci, hlavně ten pruhovaný. :-)Prosím, máš na ně nějaký návod,vzorec kolik očí, jak ujímat? Předem moc děkuji za jakoukoli odpověď. Dáša :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, bohužel jsem pletla od oka, měřila jsem metrem kdy mám asi tak začít ujímat a oka na jehlici jsem si myslím vydělila 6 a v těch místech ujímala. Takže jsem ti asi moc nepomohla, že ?
      Ála

      Vymazat
    2. Každá rada dobrá. ;-) Děkuju. D. :-)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála