středa 30. prosince 2015

POD STROMEČKEM...

jsem také našla dárky, o které jsem si Ježíškovi psala, ale i dárky naprosto nečekané, a které mi samozřejmě udělaly velikou radost. Vždy se snažím ulehčit rozhodování a napovědět :o)).



Popis
Cacharel Liberté je okouzlující ženská vůně, která ve vás probudí elegantní dámu. Nechte se hýčkat luxusem a zazařte ve své originalitě. Parfém Liberté je charakteristický svým osobitým a výjimečným složením sladkých květin a pomerančů, který dodává vůni šarm i potřebnou dávku svěžesti. Jemné tóny vanilky a bergamotu pohladí vás i vaše okolí. Probuďte v sobě sílu ženskosti a odvažte se vkročit do světa luxusu a elegance.
Parfémy značky Cacharel pocházejí z kolébky všech vůní. Z francouzské Provence. To dodává těmto parfémům značnou dávku šarmu, výjimečnosti a nadčasovosti. Nechtějte dělat kompromisy. Chtějte Cacharel Liberté. Značku kvality a luxusu, který přetrvá navždy, tak jako krása a jedinečnost ženské duše.

O značce Cacharel

Parfémy  Cacharel vymyslel a založil v jihofrancouzském Nîmes v roce 1962 Jean Bousquet. Syn obchodníka se šicími stroji byl do světa módy doslova vcucnut už jako dítě. Původně to tedy nebyla kosmetika a parfémy, nýbrž sukně a halenky, co mladého francouzského snílka živilo. Po studiu na technické univerzitě se vrátil do Paříže, aby zde založil svůj vlastní módní dům v podkroví svého příbytku v oblasti Marais. Parfémy Cacharel (jméno podle malého ptáčka Camargue) se inspirují tradiční ženskostí, hýří aktivitou, hrají všemi barvami. Vynikají lehkostí, citlivými a jemnými tóny, ušlechtilými materiály. Alchymie parfémů Cacharel spojuje tradiční i moderní vlivy, které jsou pro značku parfémů Cacharel určitým rozlišovacím prvkem. Spojte se s luxusní a mladistvou vůní Cacharel Scarlett, inspirované neméně luxusní a mladistvou – dámy tiše zažárlí, mnozí pánové mlsně přikývnou – herečkou Scarlett Johansson...


Složení

Hlava

bergamot, mandarinka

Srdce

květinové tóny, pomeranč

Základ

pačuli, vetiver, vanilka

zdroj : www.parfums.cz

Hmm, voní mi velmi.


Vánoční svátky si neumím představit bez nové knihy, ani letos nechyběly.



 Od českého spisovatele Vondrušky jsem zatím žádnou knihu nečetla, tak jsem docela zvědavá zda se mi bude líbit.



 Kuchařka ze Svatojánu vydala pokračování a já se těším na výborné recepty.

 

 Mé oblíbené kombinace stínů v nové paletce.
Jsou úžasné, už jsem včera aplikovala :o)).



                                         Nad tímto dárkem jsem chvíli hloubala.
                              Je to elektrický pilníček na nehty.
           Vyzkoušela jsem již a zajisté se stane součástí mé úpravy nehtů.
                  Pracuje se s ním jednoduše, velmi dobře a velmi rychle.

                       Tak třeba jsem vám dala tip na příští vánoce, 
                                  co si přát od Ježíška :o)).

                                   Dárek má hlavně potěšit...

 























 

6 komentářů:

  1. Bez knih si také nedovedu představit ani ty Vánoce a ten parfém, no ten je prostě můůůůj, pomeranč, mandarinka, vanilka, wow, to se někdo má:-) Moc krásné dárky a ted už jen vinšuju prožíváníčko:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pomeranč je mi hodně příjemný, stane se další mou oblíbenkyní :o)).
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, krásné dárky! Od Cacharelu jsem měla moc ráda Eden, musím si dojít přivonět k té tvé :o)
    PF 2016! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem Helenko manželovi koupila od Cacharelu vodu po holení a neustále jsem ho nutila ať se každý den holí :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, krásné dárky.
    Kniha patří pod stromeček. Taky mi vždy udělá radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez knížky pod stromečkem si Ali neumím nadělování představit. Vždy radím jakou bych si přála :o)).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála