pondělí 7. prosince 2015

NEJEN ČAJE VÁNOČNÍ...

jsem si objednala u firmy Sonnentor.
Mnohokrát jsem zahlédla jejich reklamu v časopisech a protože jsem příznivkyně čajů a velice ráda je popíjím, obzvláště v zimním období, navštívila jsem jejich e-shop a nevěděla, které si vybrat.


 Pár krabiček bude zabaleno jako dárky, některé jsem vybrala pro nás a jako první jsem otevřela 

Adventní sadu,

která obsahuje 24 ks různých čajů.

Balení čaje mne naprosto uchvátilo.
Otevřelo se přede mnou několik okének, kterými bylo vidět spokojenou rodinu se dvěmi dětmi u vánočního stromku a v jednom okénku
bylo  napsané přání.

Přeji ti z celého srdce
hřejivý pocit bezpečí.
Každý den ať je pro tebe velkým svátkem,
kdy najdeš inspiraci ve svém šálku čaje.
Ať v té chvilce odpočinku z dobrých myšlenek
načerpáš sílu
a užiješ si krásnou 
jedinečnost ŽIVOTA.



A i názvy čajů mi udělaly radost.

1/ Dobrá nálada 
2/ Černý čaj Earl Grey 
3/ Zase dobře! Pro dobrý pocit v břiše
4/ Raráškův čaj Nebojsa
5/ Energie Hildegarda
6/ Adventní ovocný čaj
7/ Kouzelný nápoj
8/ Chai - polibek černého čaje
9/ Zázvor - slunce
10/ Svobodná mysl sv. Hildegardy
11/ Pěkné odpoledne
12/ Zimní noc
13/ Raráškův čaj Koulovačka
14/ Zase dobře! Balzám na nervy
15/ Nadechnutí Hildegarda
16/ Čaj Štěstí
17/ Chai - ohnivý Rooibos
18/ Kouzlo krbu
19/ Bílý čaj Ochrana a síla
20/ Pevná vůle sv.Hildegardy
21/ Anděl strážný
22/ Rooibos - vanilka
23/ Dobrý večer
24/ Ježíškův nebeský čaj

             Včera jsme si s mužem uvařili Noci v Marrákeši.



            Dnes to bude Roobois Čokoládové políbení...


          

P.S. Doufám, že se ve firmě Sonnentor na mne nebudou zlobit, že jim na svém blogu dělám zdarma reklamu :o))). Už jsem holt taková.     

6 komentářů:

  1. Hezký tip na vánoční dárek. Ať Ti chutná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutnají Míšo, chutnají. Je to i hezký dárek, mají krásné krabičky.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko,
    doporučuji ti návštěvu firmy Sonnentor osobně!
    V létě jsme s dcerou absolvovaly a byly jsme obě nadšení exkurzí přímo ve výrobě, prodejnou a i kavárnou:-)
    Sama jsem nevěděla, které čaje a bio výrobky ze široké nabídky vybrat!

    A to dcera kritizuje ve svém pubertálním období kde co ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, od nás ze severu je to na rozjetí, ale třeba v létě naplánujeme výjezd na pár dní na Moravu a připojím Čejkovice. To bych moc ráda.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Skvělý tip, podle fotek a toho, co píšeš to vypadá moc lákavě. Čaje jsou asi aromatizované, že? Díky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čaje jsou různé, bylinkové, černé, ovocné, některé jsou aromatizované, některé s bio kořením. Každý si určitě vybere ten svůj. Podívej se na jejich stránky, vše mají popsané.
      Krásné dny Ivanko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála