pondělí 7. prosince 2015

KDYŽ NEJSOU SNĚHOVÉ...

vločky za okny, pustila jsem se do dalších háčkovaných. Opět je použiji na ozdobení dárků.




Zakoupila jsem obyčejné kroužky na záclony, obháčkovala
a přišila perličku.








Jak se mi hodilo, že jsem uschovala přetržené perlové náhrdelníky...

8 komentářů:

  1. Alenko to je krásný nápad. Dárky budou mít úžasnou ozdobu. Pohodový pracovní týden. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Rijo, také se mi to líbí a háčkování šlo krásně od ruky.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Ahoj Alenko
    No to je moc hezké,dobrý nápad.No to počasí si s náms zahrává.Na jednu stranu je to počasí příjemné,ale tak jsme si s manželem říkali,že by tady měla být taková normální zima,která k tomuto období patří.
    měj hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Marti, není to úplně správné počasí, alespoň na vánoce kdyby nachumelilo a děti si užily zimní radovánky.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, hvězdičky jsou moc pěkný. Musím se podívat na půdě, někde tam mám staré kroužky. Výborné jejich využití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to Ali, alespoň je můžeš zužitkovat. Kroužek jsem měla cca 4cm průměr a obháčkovala jsem 48 KS...
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, vypadají moc hezky, jednou jsem je dělala na zakázku na vánoční stromeček.
    Moc chválím kulíšky i košík plný čaje, moc hezky vyfocené!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkně děkuji za pochvalu Helenko, vážím si toho. Mně by se tyto vločky na stromečku také líbily, tak třeba příští rok.
      Krásný adventní čas.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála