pondělí 21. prosince 2015

KDO SI HRAJE, NEZLOBÍ...

ale že mne to popadne těsně před vánocemi, to jsem neplánovala.
Místo pečení, gruntování si hezky pomalu tvořím.
Cukroví z oblíbené cukrárny je již uložené v krabici v chladu, uklízím tak jako obvykle a potěšil mne dnes syn, když mi řekl - Mami, vždyť uklízíš celý rok a máme tady krásný pořádek, tak co by si bláznila ?
Tak neblázním a hraju si.


Látkové stromečky


 




Někdy je hezké být občas dítětem...

 

6 komentářů:

  1. Alenko, to je nádhera! Musí to být složité a pracné, ale výsledek je dokonalý!
    Měj příjemný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten druhý už mi šel Helenko lépe od ruky. Skládají se čverečky látky a zapichují do kužele, takže bez náprstku by to vůbec nešlo :o)). Příští rok určitě přidělám.
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, tedy klobouk dolů! Jsou moc krásné a díky za inspiraci na příští rok..Jinak mi to také přijde, že určitě jsou moc pracné..MĚJ KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Inko za pochvalu, první byl pro mne složitější, hlavně ten podstavec jsem stále nemohla pochopit jak se skládá. Ono to na fotce není moc vidět, fotila jsem večer a ještě se mi fotka rozmazala (jsem hrozný amatér na focení). Ten druhý už mi šel rychleji, už jsem věděla jak na to. Sehnala jsem i dřevěné hvězdičky, to jsem byla ráda. Dnes budu ten šedý darovat, tak snad se bude líbit.
      Měj krásné odpočinkové dny.
      Ála

      Vymazat
  3. A děláš dobře, žádné vyšilování, klid a pohoda a radost z tvoření. Tleskám ti, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt Klárko, že mne to tvoření baví mnohem víc :o))). Již několik let vše připravuji na vánoce v klidu a pohodě.
      Tak krásné pohodové dny přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála