čtvrtek 10. prosince 2015

JEHLICEMI TAKÉ PRO SEBE...

jsem se rozhodla vytvořit svetr, spíš takovou polotuniku.
Mám ráda 3/4 rukávy, ale málokdy narazím na hezké triko, natož na svetřík a tak mne napadlo, že bych si ho mohla uplést.
Projížděla jsem návody na Dropsu, ale stále to nebylo ono, hlavně jsem nechtěla nijaké vzory, jen hladký úplet.
Nezbylo mi než si ztvárnění svetru vymyslet.
V hlavě to mám "rozpracované", jaká bude posléze realita to se uvidí.

Zvolila jsem vlněnou přízi Alpaca od Dropsu, která byla několik týdnů za příznivější ceny a tak jsem měla dostatek času vybírat odstín.




Materiál: 100% čistá alpaka
Váha / návin: 50 g = asi 167 metrů
Doporučená síla jehlic: 2,5 - 3,5 mm

Hledala jsem materiál tenčí, nemám příliš v oblibě tlusté, huňaté svetry, a tato mi bude vyhovovat.

Spotřeba je zatím velmi malá, budu doplétat již zadní díl a začala jsem třetí přadénko.
Vzhledem k tomu, že jsem již několik let nepletla, musela jsem docela zapřemýšlet jak ujímat pro rukávy a ještě ke všemu chci raglánové ujímání, tak jsem sama napnutá jak se s tím poperu.
 
Snad nebudu muset párat a dopadne vše dobře.

Tak mi držte palce... :o)



2 komentáře:

  1. Barva nádherná, úplet očko jako očko....to já to víc "flákám"....hihihi....Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zvláštní odstín, také se mi moc líbí.
      Milky krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála