sobota 12. prosince 2015

DERMACOL...

Pod tímto označením jsem si vždy vybavila první make-up v mládí, který jsem vyzkoušela. Moc mi to nešlo.  Bylo to tmavé, otíralo se do límce, takže člověk byl za chvilku pěkně zamatlaný všude kde nechtěl. A také jsem se samozřejmě neuměla líčit :o).
Vždy jsem také tuto firmu měla spojenou s filmovým studiem Barrandov, kde se používala hlavně na filmové líčení.
 
Spoustu let se snažila firma Dermacol na českém trhu udržet, pamatuji si na jejich krémy v bílých kelímkách, které jsem jednou vyzkoušela a nikdy se již nevrátila, prostě nebyly pro mne vhodné, byla jsem příliš mladá na jejich hutnost a obsahující složky.
Po čase jsem zaregistrovala, že se na kosmetickém trhu začaly objevovat i dekorativní produkty této značky a docela mne to překvapilo.
Měla bych nějaké také vyzkoušet.

Nedávno jsem nakupovala v jedné drogérii a zrak mi padl na sprchový gel s označením

Belgická čokoláda s pomerančem.
To mne zaujalo a už jsem gel držela v ruce, pootevřela a přivoněla.
Ach to byla vůně.
 Bez dalšího rozmýšlení ho vložila do košíku a hledala zda je možné zakoupit i tělové mléko. Našla jsem.



   




Aroma Ritual shower gel - belgian chocolate

Harmonizující sprchový gel – belgická čokoláda


  • Benefity: Dermatologicky testováno – s pomerančovým olejem 
  • cena : 59,- Kč
Jemný sprchový gel s vůní čokolády s pomerančem dokonale čistí pokožku těla, zanechává ji sladce provoněnou a dodává pocit příjemné vláčnosti. Pomerančový olej osvěžuje mysl, rozveseluje, odstraňuje napětí a harmonizuje duši.
Aroma Ritual shower gel - belgian chocolate


AROMA RITUAL BODY LOTION – BELGIAN CHOCOLATE

Harmonizující tělové mléko – belgická čokoláda


  • Benefity: Dermatologicky testováno – s pomerančovým olejem
  • Typ pokožky: Pro všechny typy pokožky
Tělové mléko s vůní čokolády s pomerančem zvláčňuje a zjemňuje pokožku těla a zanechává ji jemně provoněnou. Pomerančový olej osvěžuje mysl, rozveseluje, odstraňuje napětí a harmonizuje duši.

Cena: 99,00 Kč

AROMA RITUAL BODY LOTION – BELGIAN CHOCOLATE

  -citace ze stránek firmy Dermacol-
  
Byla jsem velmi příjemně překvapena a určitě vyzkouším i jiné vůně.

A protože mám velikou spotřebu krémů na ruce, zakoupila jsem si i tuto značku na vyzkoušení.



Opravdu spokojenost a hlavně, JE TO STÁLE ČESKÁ FIRMA ...

 

8 komentářů:

  1. Já teď používám jejich tělové máslo Pomeranč s belg.čoko....ta vůně je nádherná. A v zásobě mám set s Irskou kávou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkouším další voňavé varianty Míšo, protože tahle s čokoládou je báječná.

      Vymazat
  2. Ali, moje první suché stíny byly značky Dermacol, dostala jsem je od sester k narozeninám a ony je pak používaly. Byly vynikající. Měla jsem i make-up. V 16 letech jsem se malovala a dnes si líčím jen oči když jdu do divadla.
    Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v mládí tento make-up jen vyzkoušela a nepoužívala jsem ho, ani jsem to neuměla nanášet :o)). Avšak malovala jsem se vždy a činím tak stále. S přibývajícím věkem používám lehký make-up a líčím se lehce i doma. Jinak bych si připadala taková "nahá". Tak ti nějak Ali mám pocit, že mi to nalíčené sluší víc :o))).

      Vymazat
  3. Před chvílí jsem shlédla reportáž, jak kosmetika a třeba zubní pasty jsou pro naše tělo chemickou zátěží - obsahují konzervaty, barviva,karcinogení látky .... takže já přecházím na BIO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tomu Bio zase až tak dalece také nevěřila, aby to vydrželo tak to musí také něčím nacpat. Pokud si nekupujeme úplně ty nejlevnější produkty a najdeme si značku lehké střední jakosti, tak snad svůj organismus nezatížíme tolik. Ono je to v dnešní době těžké, všude je té chemie tolik. Člověk musí stále číst ty drobné řádky na obalech a mít trochu přehled. Ach jo...

      Vymazat
  4. Alenko, je pravda, že mi nedávno známá, která si vždy kupovala hodně drahou a zahraniční kosmetiku Dermacol moc chválila...
    Taky si něco koupím...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je příjemné srovnání Helenko se zahraničními produkty,že ? Já ráda podporuji české firmy, ale je jich čím dál méně...
    Já si určitě také něco přikoupím.
    Pa Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála