neděle 6. prosince 2015

DÁRKY PRO RADOST...

chystám každý rok pro kamarádky na naše předvánoční setkání.
Vždy jsou mnou vyrobená, tak to mám nejraději. 
Mám připravená domácí mýdla v háčkovaných pytlíčkách a doplnila jsem ještě něco pro zdraví, a to

pečený čaj.

Zajisté znáte, recept uvádět je asi zbytečné.
Pekla jsem z jablek, kupovaných přímo od sadaře, která jsou slaďoučká, dozrálá na stromech, tak jak to má být.
Nechyběla na plechu skořice, ani badyán, citronová šťáva, pravá vanilka, hřebíček a přírodní cukr, vše mírně zakápnuté rumem.
Ta vůně, která se prolínala celým domem a všemi škvírkami nalákala mého muže, aby se přišel do kuchyně podívat, jakouže to dobrotu připravuji. Trochu jsem ho zklamala, že to budou dárky k vánocům, že to není pro něj.
 Musela jsem ho uklidnit, že upeču další várku jenom a jenom pro nás.




Skleničky jsem dozdobila háčkovanými hvězdičkami, které mi zbyly z loňska.

  
Doufám, že jim bude můj pečený čaj, plný dobrot, chutnat...

  

12 komentářů:

  1. Jůů ty mýdýlka jsou lákavá, líbí se mi, ale neumím je vyrobit. Pěčený čaj je taky pěkný dáreček :)

    Přeji pěkné adventní dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se na mýdla odvažovala přes rok a jejich výroba zase není tak náročná, jak jsem si myslela. Pečený čaj snad bude chutnat. Loni jsem připravovala do malých sklenic kořenící sůl - hrubou mořskou sůl s badyánem a chilli papričkou na grilovaná masa.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Ali, dárečky jsou krásně zabalené. Škoda i rozbalit:-) Určitě budou i skvěle chutnat. Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Péťo, myslím, že je rozbalí natotata :o))).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Určitě bude chutnat..Vypadá lákavě..Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to doufám Ilonko, já vyškrabovala plech a zbylou šťávu jsem si zalila horkou vodou a i to bylo báječné.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Nádherně zabalené, opravdu s láskou. Určitě potěší a určitě bude chutnat. Hezký advent Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko moc děkuji, mám ráda jednoduchost, v té je vždy kouzlo.
      Krásné dny adventní.
      Ála

      Vymazat
  5. Taky ráda dávám dárky mnou vyrobené. Máme v práci hezky zvyk, každá si vylosujeme jednu spolupracovnici, které dáme malý dárek pod náš stromeček. A každá mi v průběhu roku ríká, že chce abych si ji vylosovala já, právě pro ty ručně vyráběné dárky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo já jsem vždy natěšená jak malá holka, zda se jim to bude líbit :o)) a hrozně mne to baví. Vůbec se nedivím, že chtějí tvoje ručně tvořené dárky.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Ali, taky se chystám na jablečný čaj. Letos jsme měli pěknou úrodu jablek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho určitě Ali musím upéct další várku, to by mi doma neodpustili :o)). My sice jablka kupujeme, ale přímo od sadaře, jsou tak dobrá.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála