neděle 27. prosince 2015

DÁREK, KTERÝ MNE DOJAL...

Letošní Štědrý večer byl víceméně obvyklý, již několik let se scházíme ve stejném složení, já s mužem, nejmladší a nejstarší syn, a děda (otec mého muže-84 let). Vím, že přijde i ten čas, kdy zasedneme s mužem jen my dva, ale takový je kolotoč života a prožijeme ho všichni komu děti odrostou a založí si své rodiny. Svou vlastní rodinu má zatím náš prostřední syn a ti trávili svůj Štědrý večer v domečku.
Vánoce jsou jediné svátky, které mám opravdu ráda. Miluji vzpomínky na dětství, na to těšení a šimrání v břiše, na rychlou večeři a nedočkavost, kdy už konečně zazvoní ten zvonek. Vzpomínáme s mužem každé vánoce jak jsme po nocích vždy strojili stromeček, zamykali obývák a vymýšleli různé skrýše na zakoupené dárky. Jak jsem balila kdejakou malou hračku, jenom aby těch balíčků bylo na pohled hodně. Jak jsem jednou u stromku zůstala v obýváku sama, protože šli postavit do dětského pokoje autodráhu a začali závodit i s taťkou a na mne úplně zapomněli :o)).
Jak to rychle uteklo a jsou již dávno dospělí mužští.
I letos bylo vše během dne v poklidu přichystáno, večeře proběhla bez zapadlých kostí v krku, bez nervozity a netrpělivosti malých dětí, dárky uloženy pod stromeček, neopomenout zazvonit zvonečkem a nastal vánoční čas.



Druhý den na sváteční oběd přibyl prostřední syn s rodinou a přivezli dárky, které nám zanechal Ježíšek u nich pod stromečkem. 


 A tam v jedné nenápadné papírové vánoční tašce se ukrývaly zarámované fotky. Vyhrkly mi slzy do očí když jsem zjistila o co se jedná, neboť na fotkách byli naši synové.
Bylo mi jasné kdo byl autorem nápadu a o to víc si takového dárku vážně cením. I když své děti neustále na očích mám, protože bydlíme ve stejném městě, to ztvárnění jak jsou pospolu mne vážně dojalo.



- tři bratři -

- úsměv pro maminku (seřazeni od nejmladšího)

  


Nemohla jsem dojetí vůbec skrýt, prostě to nešlo.

Jsou VŠICHNI mé největší ŠTĚSTÍ V MÉM ŽIVOTĚ...




14 komentářů:

  1. Krásné....takové dárky jsou nejlepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš Míšo pravdu, jsou nejkrásnější.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, krásní chlapi! Já mám zase velikou radost z kalendáře s fotkami vnuček..už ho mám třetím rokem a vždycky se s ním těším celý rok..měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Inko :o)). Ještě bych potřebovala těm dvěma "sehnat" partnerky, oni to nějak flákají :o)).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko zlatá, jsi bohatá dáma..... tolik lásky.....je to zkrátka nejvíc.
    Moc ti k takovému štěstí gratuluji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Klárko, děkuji. Až mne něčím rozlobí, podívám se na ty fotky a určitě se začnu hned usmívat :o).
      Ála

      Vymazat
  4. Snad bude můj komentář bez překlepů, bulím tu jako želva... Takové dárky jsou nad všechno zlato světa...
    Alenko, měj krásný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Helenko, moc děkuji. Popravdě i můj muž si nenápadně otíral oči, bylo to opravdu dojemné. Bude to vzpomínka na celý život. Jsem za to vděčná.
      Měj se krásně.
      Ála

      Vymazat
  5. taky jsme letos darovali společnou fotku-mě a mých dvou dětí..ale asi do ne těch správných ruk.odezva nebyla nijaká-určo se od nás čekalo něco jiného.mrzí mě to-nečekala jsem ovace,ale ani to kouzelné slovíčko se neobjevilo...a přitom to byla tak krásná fotka.a děcka řekly-naposledy...příště už do toho nejdem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi Zdeni líto. Někteří lidé si opravdu neuvědomují o co přicházejí a někdy pak už může být pozdě.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Nádherne.. :) takéto darčeky potešia viac, ako nejaké hmotné velke darčeky.. Verím, že bola obrovská radosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, radost to byla opravdová, veliká, dojemná. Na tenhle dárek nikdy nezapomeneme.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, opravdu krásný dárek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl ze srdce a mého srdce se hodně dotkl, dojemně, láskyplně...
      Přeji Ali krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála