pátek 11. prosince 2015

DALŠÍ VÁRKA MÝDEL...

dozrála a mohou být darovaná.
Tentokrát jsem zkusila mýdlo

zelený čaj + máta


Mýdlová hmota čajovými lístky ztmavla až mne to překvapilo, a to mne na mýdlovém tvoření začíná bavit, že vlastně dopředu nevím (teda já ne, protože nejsem žádný chemik) jakou barvu bude ve výsledné fázi mýdlo mít.
Samozřejmě až třeba použiji nějaké dobarvovací příměsi chemického původu, budu zřejmě vědět i já :o), ale zatím je to o to zajímavější.

Dvě mýdla s mandlovým olejem 

(to jsou ta světlá hranatá)
 byla zkušební.
 Olej jsem dostala v balíčku jako dárek a bylo ho opravdu jen malý sáček.

  
Mýdla jsou vložena do háčkovaných pytlíčků a na stužku je zavěšen bílý háčkovaný andílek.


Zkoušela jsem vykrajovat kulatá mýdla formou na koblihy, ale moc dobře mi to nešlo, to musím vychytat. A hlavně zbývají "odkrojky".
Také mám vymyšlený tah jak přemluvit muže, aby mi vyrobil dřevěnou formu a moc doufám, že
 snad to po svátcích pro mne udělá.

   

Jsem překvapená, jak domácí mýdla krásně pění...



 

8 komentářů:

  1. Ali jsi šikovná. Mýdla určitě krásně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou krásně voňavá a moc pěkně mydlí, to se mi líbí. V lednu se pustím do dalších, neboť zásoby zmizely zabalené jako dárky :o)).
      Ála

      Vymazat
  2. Alčo, krásné. A ty háčkované ozdoby, to nemá chybu. Moc pěkné, jsi šikovná. Měj se krásně předvánočně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivanko za pochvalu, já mám vždy ze všech mých pokusů velkou radost, protože jsem dlouho bála se do mýdel pustit.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, je to nádhera! Překrásné dárečky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A největší radost mám Helenko, že dělají radost.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála