pátek 6. listopadu 2015

VYBAVENA DO MRAZIVÝCH DNŮ...

už je háčkovanou sukní naše Gabča. Dnes předáno, vyzkoušeno před mýma očima a já vrněla spokojeností. Padla jí jak ulitá a tolik jí sluší, až jsem jen vzdychla, podívala se na její boky a na své boky, zakroutila hlavou, že holt pro moji velikost by to nebylo prostě ono (mám velikost 40-42, taková ta klasika) a že já už tuhle štíhlou éru mám za sebou.
Nedalo mi to a ještě jsem přikoupila zimní punčocháče a protože já miluji na zimu k sukním barevné, vybrala jsem i pro ni, a to fuchsiové. K šedé sukni se velmi hodí. A svetřík už si určitě zakoupí sama :o)).





Háčkovala jsem z vlny Karisma od Dropsu, háček č.4, spotřeba na velikost S (65 cm v pase, 87 cm přes boky) byla 350 g. Délka sukně je 45 cm. Knoflíčky jsou takové zvláštní, měňavé od šedé do jemně fialkové a to zblízka :o)). Zevnitř u prvního knoflíku jsem všila ještě háček s očkem, aby nic neodstávalo. Zpracováno dle návodu zde.



Doufám, že se v ní v zimě hodně ohřeje, je opravdu teploučká...

16 komentářů:

  1. Je opravdu super. I když mám tedy obavu, že se nám Země fakt otepluje...18°C v listopadu ????☺ nevím nevím.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám stejné pocity. Dnes jsem ještě otrhala nové lístky na šalvěji 😊 a máta je také na otrhání. Vše je vzhůru nohama.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Barevná kombinace šedé a fuchsiové je skvělá. Sukně se mi moc líbí. měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano vypadá to oblečené báječně, už jsem viděla osobně.
      Krásné dny Ivano.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, je nádherná! Moc se ti povedla a určitě se bude líbit! Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko líbí se moc nejen mně, ale i blízkému okolí :o)). Gabča už se nám v ní v sobotu předvedla i s doplňky.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Ali, sukně vypadá moc dobře. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on Ali byl návod dobrý :o)) a tak se mi dobře pracovalo.
      Děkuji za chválu, to potěší.
      Měj se krásně.
      Ála

      Vymazat
  6. Ahoj Alenko
    tak ta se moc povedla,hezký odstín.Kde bych prosím našla popis?
    hezký víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marťulo :o), ta šedá je opravdu moc hezká, brala bych takovou také. A popis najdeš na Dropsu - Návody, háčkované. Vložím ještě odkaz do příspěvku.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko,
    sukénka se ti moc povedla :-)
    Už jsem podobnou obdivovala u Aničky ;-)
    Obě holčiny jsou krásně štíhlounké, tak sukénky na nich vyniknou !
    Krásnou, i když upršenou sobotu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji. Anička háčkuje jak ďábel rychle :o). Měly jsme stejný návod z Dropsu.
      I u nás byla upršená sobota, ale neděle zářivá.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, moc krásná práce! Asi bych si něco takového nemohla dovolit, ale líbí se mi moc...
    Přeji hezký podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Mně by se osobně také velmi líbila, můj muž mi tvrdí abych do ní šla také, ale za a) nechci abychom měly sukni stejnou, za b) musela bych nějaké kilíčko asi fakt shodit :o)))). I když návod je i na větší velikosti !!
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  9. Ali, moc se ti povedla, je fakt nádherná.a myslím, že velikos 42 je taky fajn, určitě by ti slušela.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Majko moc. Nechám si to projít hlavou a až nebudu mít co háčkovat, třeba ji zkusím i na sebe :o)).
      Měj se krásně.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála