úterý 24. listopadu 2015

SNĚHOVÉ VLOČKY...

se nám začaly objevovat za okny. Sice v žádném velikém množství (alespoň u nás), což spousta řidičů zajisté uvítá při každodenní povinnosti se dopravovat do zaměstnání autem a o kalamity na silnících vůbec nestojí.

Já jsem si vločky letos vybrala jako háčkované doplňky k malým vánočním dárkům pro mé kamarádky.





Zatím mám hotových deset kousků v barvě bílé, ale ještě se chystám uháčkovat barevné, ale na ně si musím zakoupit záclonové kroužky :o).
Budou trochu slavnostnější.

Nechte se překvapit...

 

4 komentáře:

  1. No to se těším, už tyhle jsou moc hezké! Alenko, a chválím moc deku a hlavně tu rychlost!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko za pochvalu, návodů na vločky je mnoho, nevěděla jsem kterou vybrat :o)).
      Krásné dny, i když již trochu mrazivé.
      Ála

      Vymazat
  2. Šikovné hvězdičky, a jsou pěkné dokonce bez škrobení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že ty jemňounké, škrobené jsou o hodně krásnější :o), to nezapírám, ale i tyto udělají potěšení k dárku jako ozdoba.
      Krásné dny Verpo.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála