pondělí 23. listopadu 2015

PLÉD ZE ZBYTKŮ...

je hotový a spotřebovala jsem skoro všechna zbytková klubíčka, která
by už příliš uplatnění nenašla.
Pročistila jsem si svou část pracovny, kde shromažďuji příze, uvolnilo se mi místo a já honem rychle nakoupila nové.
Využila jsem slev na příze od Dropsu a tak čekají na svůj čas krásná vlněná přadýnka. Nápady již mám, ale nyní nebudu načínat žádnou novou práci, čas musím věnovat přípravám na svátky.
Já se znám, jakmile mám něco rozháčkovaného, neustále mne to láká pracovat s háčkem a ostatní odkládat na druhý den.
A to prostě teď nejde :o).







Konečně jsem vyzkoušela borduru z bambulek a moc se mi líbí. Použila jsem ji pouze na krátké kraje, celý pléd je nejprve obháčkovaný dlouhými sloupky přízí bílé barvy a pak doplněná bordura.

Až se košík opět malými klubíčky naplní, už dnes vím na co se spotřebují.

Bude to další pléd a možná ve tvaru trojúhelníku...

 

4 komentáře:

  1. Ali, taky mám plno zbytečků, pléd je dobrý nápad. Prosím, poradila bys mi? na kolik ŘO jsi začínala? a prosím, tři DS a dvě ŘO mezi tím?
    přeji ti krásný den majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, začala jsem na šířku 60 cm a počet řetízkových ok dělitelný 3. A háčkovala jsem v 1ř. 3 DS do řo, vynechat 2řo - opakovat a v 2.ř. 3 DS do mezery, 1 ŘO - opakovat. A háčkovala jsem sem a tam, tzn. rub a líc střídavě.... snad jsem vysvětlila dostatečně, pokud ne - piš mi na HajnaAlena@seznam.cz.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  2. ano Ali, napsala jsi to dobře. já jsem hlavně potřebovala vědět to 3 DS a 1 ŘO.moc děkuji, o víkendu jsem si podle Helenky uháčkovala polštářek, tak se pustím do zpracování zbytků, večer u telky se mi stejně už nic jiného dělat nechce.
    krásný advent Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda Majko a přeji, aby pléd při večerech pěkně přibýval.
      Přeji krásné předvánoční dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála