neděle 22. listopadu 2015

NOVÉ VÁNOČNÍ DOPLŇKY...



Vždy si říkám - stačí co máš již doma, jenže jak odolat, když si jdete koupit svíčky například do Kik a tam plno nádherných věcí, stavíte se v Lidlu nebo Penny pro drobný nákup a tam zase na vás číhá drobnost, co vás nenechá odejít s prázdnou. A to nejezdím do velkých nákupních center, protože tyhle velké prostory z duše nenávidím. Stále mám ráda malé obchůdky, kde mám na výběr čas, nikdo do mne neustále nedrká vozíkem, neřvou na mne stále dokola se opakující koledy, kde prohodím pár slov s prodavačkou, která mi poradí třeba i s výběrem, kde cítím, že jsem tam vítaná zákaznice. Bohužel ale obchůdku nepřibývá, spíše naopak.






 
Dřevěné stromky, hvězdy různých velikostí mi učarovaly zejména proto, že mám ráda dřevo a jejich zdobení měděnou barvou se mi hodí jak do interiéru obývacího pokoje, tak i k vánočním ozdobám, které používám na stromek. Mám ráda tyhle teplé barvy.


A tyto plechové dózy různých velikostí i s miskou ? No to prostě nešlo odolat.
Všechna má předsevzetí jsou vniveč.

Včera u nás začal poletovat sníh a chvílemi docela hustě, ale na zemi se příliš dlouho neudržel, avšak i tak to byla malá předzvěst, že zima nás určitě  nemine, že si užijeme sněhové nadílky, že budeme pozorovat poletující sněhové vločky, budeme vařit výborné zimní čaje, grog, punče, víno svařené. Byla bych ráda, kdyby sníh padal právě na vánoční svátky, umocňovalo by to báječně tu sváteční atmosféru.

Necháme se překvapit...


14 komentářů:

  1. Krásné serepetičky :-) Taky neumím odolat. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko,
    já pro ně také do Kiku šla, jenže mě odradila právě ta zlatá barva :-o
    Mám nejraději úplně přírodní dřevo :-)
    Letos jsem ještě tedy nic nového vánočního nekoupila.
    teda kromě ubrousků, dárků a světýlek na zahradní domeček ;-)
    Krásný předadventní týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko, tak já tam našla s barvou měděnou, je to jen na špičce a to se mi právě líbilo, protože vánoční výzdobu mám do měděné barvy :o). A dárky mám už také skoro všechny.
      Krásný skoro adventní čas.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, krásně jsi nakoupila..já často také neodolám..a tak se mi rok co rok hromadí výzdoba..letos se chystám na velkou přebírku:o))..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem sice Inko docela umírněná, protože to nemám až zase tak kde vystavovat, ale stejně každý rok nějaké malé drobnosti přikoupím, to se nedá odolat :o)).
      Měj krásný čas.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, jsi vzorně připravená! Samé krásné kousky!
    Užij si zdobení!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tolik těším Helenko právě na to zdobení, to mne baví nejvíce. Pro mne vlastně vánoční svátky trvají měsíc :o)).
      Měj se krásně.
      Ála

      Vymazat
  5. Alčo, dobře jsi nakoupila, hvězdy letos o vánocích vedou, radost pohledět na tvůj nákup. Já to mám taky tak: ozdob doma plno, ale stále přikupuji nové. Hold i v doplňcích se mění móda a je třeba držet krok :-) Hezký večer Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z těch maličkostí vždy radost :o). Jen vánočních ozdob mám několik barevných variant a mívali jsme každý rok jinak vyzdobeno. Nyní jsem se nějak ustálila v měděné barvě, přijde mi taková teplounká, hřejivá. Jinak červená je zase taková jiskřivá a v kombinaci se zeleným stromkem nemá chybu. A co teprve stříbrná, zlatá - no nemáme to jednoduché :O)).
      Měj krásné dny Ivanko.
      Ála

      Vymazat
  6. Ahoj Helenko
    Dřevěné vánoční dekorace se mě moc líbí....na trhu jich začíná být dost a nejen vánočních.Mám také
    jeden obchůdek a ráda tam chodím.
    měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťulo já ty přírodní věci mám stejně nejraději a miluji vánoční jarmarky, tam jsem ve svém živlu. Naštěstí můj muž je chápavý a tyto atmosféry svátků mám také velmi rád.
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, my ženské to máme snad všechny stejně :-) Krásně se chystáš! Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu to máme a díky nám jsou ty svátky přeci svátečnější :o)). Však ty se také pěkně chystáš, tvůj útulný Kouzelný domov je toho příkladem, ráda nakukuji.
      Měj krásné předadventní dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála