sobota 21. listopadu 2015

DO POSLEDNÍHO KLUBÍČKA...

jsem se rozhodla zpracovat zbytky všech možných přízí, které jsem nasyslila v košíku. Větší, menší i hodně malá klubíčka už bylo nutné zlikvidovat. Nedokážu jen tak ty malé zbytky "vyhodit", vždy přemýšlím jak by bylo možné je zpracovat a ještě využít.

A tak došlo na háčkování barevného plédu, který zajisté najde uplatnění při posezení během chladnějších večerů na pergole. Rozhodla jsem se, že nebudu nijak skládat barvy, aby se k sobě hodily, ale budu brát jednotlivá klubíčka jak mi přijdou v košíku pod ruku.




Zvolila jsem vzor babiččiných čtverců, který je jednoduchý a v té barevné záplavě i zajímavě vypadá.
Klubíčka rychle ubývají, pléd přibývá a na závěr ho ještě obháčkuji malou bordurou, na to jsem si vyčlenila oranžovou a bílou barvu, které bylo nejvíce.
Teď jenom rychle pléd dodělat a pustit se již do vánočních témat. Letos budu zřejmě háčkovat větší vločky jako doplněk k vánočním drobným dárkům pro mé kamarádky.

Začínám se těšit na vánoce...

 

4 komentáře:

  1. Ahoj Alenko
    I já mám zbytků,barvy tak nějak moc neřeším......hlavně že bude hřát a jak píšeš vždy najde uplatnění.
    Měj se moc hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marťulo, pléd již mám hotový, dám brzy fotky. Jsem ráda, že jsem se do něj pustila a že jsem všelujaké zbytky spotřebovala. Příště možná vznikne další - to až zase zaplním košík :o)).
      Krásné dny tvořivé.
      Ála

      Vymazat
  2. Už teď vypadá skvěle, Alenko!
    Moc tě zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je takový hodně barevný, ale právě to mi dělá radost Helenko.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála