středa 18. listopadu 2015

ČÍNSKÉ NUDLE SE ZELENINOU...

další z rychlých, chutných receptů.
Čínské nudle máme rádi, mám je vždy doma v zásobě, neboť když je potřeba nějaké fofr jídlo, sáhnu po nich.


ORIENTÁLNÍ ZELENINOVÉ NUDLE
(recept jsem čerpala z Kuchařky ze Svatojánu)

- 6 lžic oleje (použila jsem olivový)
- 2 cibule
- 2 stroužky česneku
- 150 g vyloupaných arašídů (nepoužila jsem)
- 2 barevné papriky (použila jsem žlutou a červenou)
- 1 střední cuketa
- sáček nudlí (250 g)
- 2 lžíce octa
- 50 ml olivového oleje
- 1 malý citron
- sůl, čerstvě mletý pepř, špetka chilli

Na pánvi osmahnout cibuli, česnek, arašídy (nepoužila jsem), přidáme na kousky pokrájené papriky, cuketu a smažíme asi 15 minut.
Připravíme dle návodu nudle, vmícháme k zelenině, osolíme, prohřejeme.
Připravíme zálivku z oleje, octa, štávy a kůry z citronu, soli, chilli a pepře a vmícháme ji do nudlí.



Byla to veliká dobrota, já mám tyhle zeleninová jídla moc ráda.
 
Když přidáme maso, ať kuřecí, krůtí nebo vepřové pokrájené na malé kousky, orestované na trošce oleje na druhé pánvi, máme výborný rychlý oběd jako jinou variantu...
 
 

4 komentáře:

  1. Ali, tak to určitě byla dobrota. Mám takové rychlovky ráda. Jen bych si přidala kuřecí maso. Jsem masová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my jsme Ali také masoví, ale snažíme se jíst také zdravě, takže v týdnu je to hodně bez masa :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, občas si je dávám v čínské restauraci, ale doma jsem je dělat ještě nezkoušela - děkuji za typ a zdravím.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je miluji s kachnou, mňam, ty si občas u asiatů dávám.
      Helenko měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála