úterý 17. listopadu 2015

ČEPICE, BARETKY A ŠÁLY...

jsou nyní mým hlavním háčkovacím programem.
Teplejší baretka pro Amálku dopadla tak bezvadně, že ji nosí ač nemrzne, ale bez ní do školy prostě nechce jít. To je pro mne ta největší odměna.



Přála si bambuli, tak je s bambulí. Ony ty čapky s nimi vypadají opravdu moc hezky. Háčkovala jsem z vlněné příze Karisma od Dropsu a l lemu jsem přiháčkovala ozdobné obloučky. Barva je moc krásná a líbila se i jí, což bylo rozhodující. 

Pro Jonáška jsem chtěla k čepici uháčkovat i šálku, ale pak jsem zahlédla v návodech na Dropsu šálku pletenou, provlékací a bylo rozhodnuto. Vzala jsem po několika letech opět do rukou jehlice a musím se vám přiznat, že v první chvíli jsem byla úplně zmatená s nahozením oček :o), motalo se mi to s řetízkovými oky. Naštěstí to byl opravdu jen náhlý výpadek a rychle jsem se vzpamatoval a jehlice během chvilky cvakaly jak o závod. Za večer u televize byla šálka hotová, druhý den jsem začistila a předala hotové výrobky dětem.


  
Háčkovala a pletla jsem pro Jonáška z příze Elian Nicky a protože mi tyrkysová barva příze nevystačila, druhý cíp je dopleten barvou přírodní světlou, kterou byla obháčkovaná čepička. Prostě z nouze cnost a nakonec se mi to líbilo.

Dnes jsem doháčkovala čepici pro Matýska. V pondělí měli děti ředitelské volno a tak u nás byl celý den, přespal a po obědě šel dnes domů. Čepici jsem mu vyzkoušela, dodělala bambuli a když odcházel, nasadil si ji na hlavu a já ji ani nestihla vyfotit. Někdy je to fakt mazec s tím focením, jakmile to neudělám hned, později je už výrobek z domu pryč. 


Tak snad ho ulapím o víkendu :o).








 

14 komentářů:

  1. To jsou krásné věcičky :-) Ty si babička jak má být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo. Mně to dělá radost, že oni mají radost :o)).
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, krááááása!!! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  3. Já se jí ani nedivím - baret má nádhernou barvičku... a tvar super !! moc se povedlo i druhé pletení ♥ mějte se , Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo já také ne, i mně se barva moc líbí, ač nejsem na fialovou, tahle má zvláštní až místy švestkový odstín.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko moc krásné, krásný večer. Z.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni děkuji, hlavně mne to fakt baví :o)).
      Krásné dny - i když budou zřejmě již pošmourné.
      Ála

      Vymazat
  5. Jako vždy parádní práce, Alenko!
    A s tím focením, ani nemluvím... někdy je to síla...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, jsem ráda, že se i tobě líbí, jsi velmi zkušená háčkařka :o).
      Někdy nechápu jak některé blogerky mají vše tak nádherně nafoceno, jak si s tím vyhrají. Já mám problém nyní najít i vhodné světlé místo :o(( ...
      Měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  6. Krásná tyrkysová šálka, líbí se mi:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ajko, pletlo se jedna radost, však to bylo taky na malého raráška (1,5 roku), pro moje zlatíčko :o).
      Ála

      Vymazat
  7. Moc hezký komplet, za mne vede ta šála, jako dítě jsem taky takovou měla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála