úterý 10. listopadu 2015

BRAMBOROVO-TVAROHOVÉ PLACIČKY...

se zelným salátem, připravené jako rychlá teplá večeře.
Není nad jednoduché recepty.

Potřebujeme tvaroh 
(já na placičky používám červený ve vaničce) 
a bramborové těsto v prášku (proto je to rychlý recept).
Já sice nejraději připravuji vše z čerstvých surovin, ale občas sáhnu i po nějakém polotovaru, jednou za čas nám to snad neuškodí :o)).

Do sypkého těsta přidám tvaroh a vody o trochu méně než je v návodu na přípravu těsta, tak aby se vše pěkně spojilo.
Nechám chvíli odpočinout a mezitím si připravím pánev s olejem.


Z těsta vytvaruji dva hady a krájím kousky, které zploštím
díratou obracečkou a tím placičky získají zajímavé hrbolky.
Smažím do růžova, nechám okapat na papírové utěrce.
Jako přílohu si můžete připravit jakýkoli salát, my nejraději zelný s mrkví, sladkokyselý zakápnutý olejem.

Jsou výborné i druhý den studené - tady pokud zbydou...

12 komentářů:

  1. To neznám....určitě vyzkouším.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, vypadá to rychle a jednoduše.Recept přesně pro mě! Vyzkouším, děkuji. Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak bude chutnat, dej pak vědět.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, to nezní vůbec špatně! Máme vlastní zelí a povedlo se, tak to je skvělý typ.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt to není špatné, jak samotné tak i jako příloha.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. tak to vypadá velice chutně :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ali nadělala jsi mi chutě. vypadá to úžasně. Je to rychlovka, určitě uvařím na chatě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je to velmi vhodná rychlovka i na chatu, vyzkoušej a dej vědět zda chutnalo.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, tak přesně takové dobroty mám ráda...určitě vyzkouším.
    Krásné sváteční odpoledne.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani i já je mám v oblibě a každý recept, který se mi dostane do ruky, hned zkouším :o)).
      U nás je sváteční den ve znamení deště a deště, z výletu sešlo...
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála