středa 7. října 2015

VÍC ČASU NA HÁČKOVÁNÍ...

již nyní mám po odpolednech a večerech, tím pádem mé ruce nezahálí ani chvilku.
Stále zpracovávám zbylá klubíčka a nejdříve jsem uháčkovala pro naši malou školačku Amálku baret a nákrčník.



Na fotkách je vidět, jak se mnou laškovalo sluníčko při focení :o)), hned má příze jiný odstín, jenže to jsem si venku vůbec nevšimla, až nyní když jsem stáhla fotky...

Vzoreček na holčičím nákrčníku se mi zalíbil natolik, že jsem se rozhodla jich uháčkovat víc a nabídnout k prodeji do místního obchůdku s látkami a galanterií,  společně se zimními dětskými čepičkami. Paní majitelka ráda podporuje domácí tvoření.








Mám naháčkované ještě další barvy, ale dnes je u nás od rána zataženo, prší, takže fotit se vůbec nedalo.
A ještě musím připsat, že tunika, kterou jsem Amálce háčkovala k narozeninám, jí velice sluší a moc se jí líbila, to jsem byla šťatná.
V plánu mám sukýnku a vestičku, snad najdu někde v návodech 
něco zajímavého a hezkého.

Na holčičky se prostě háčkuje jedna radost :o)) ...





18 komentářů:

  1. Alenko tak to máš štěstí, že tvé háčkování ihned putuje k zákazníkovi :-))... a bylo by škoda kdyby ne !!! háčkování máš moc krásné ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Ivo. Do obchůdku občas něco přinesu, když se moc rozjedu s háčkováním :o))).
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, ty jsi úžasná, tolik práce..Krásné čepičky..prostě šikulka..Měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko děkuji, ono mne to hlavně hodně baví. Jen postrádám v okolí dobře vybavenou galanterii přízemi :o)), abych si vše mohla omakat a vybrat.
      Krásné dny Inko.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, nádhera... radost pohledět .... jsi moc šikovná ... myslím, že se po nich v krámku zapráší !
    Hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko moc děkuji za chválu. Je to moje rozptýlení a radost, mám prostě neposedné ruce :o)).
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko,nádherná barvicky nákrčník i vzorek:-)Jsi moc sikovna hackarka!Já bych chtěla také jednou umět tak krasne hackovat!Myslím,že řve výrobky půjdou na odbyt:-)Krásný podzimní háčkování čas!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, háčkování mne před pár lety naprosto pohltilo, celý život jsem jen pletla dokud jsem neobjevila krásu v háčkování.
      Krásné dny a děkuji za pochvalu.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, vaše výrobky jsou moc hezké. Jak ráda bych uměla háčkovat. Bohužel jsem do vínku nedostala takové nadání. Jste moc šikovná. Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro z hájenky (to je moc hezké oslovení) děkuji za pochvalu. Pokud budeš v sobě mít chuť to vyzkoušet, přijde ten správný čas. Někdo ale na ruční práce prostě není, nemá v sobě tu touhu tvoření. Má sestra se pokoušela v mládí plést, ale vůbec jí to nebavilo. A já vyzkoušela za svůj život tolik tvořivých technik, tolik mne toho lákalo vyzkoušet. Každý jsme prostě jiný :o)) - a tak to má být.
      Přeji krásné dny do hájenky.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, máš můj neskonalý obdiv. Ruční práce u mě nějak stagnují, snad se to zlepší...
    Nějak mě zasáhlo, že je najednou tma...:o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko já se také peru s nadcházejícím zešeřením, ale zase začínám mít víc času na ty všelijaké ruční práce, čtení a jiné domácí věci, protože mi odpadla činnost na zahradě.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  8. Ali, baret je moc krásný, byl by tak na holčičku 8 let? nemohla bych tě požádat o návod? majka.urb@seznam.cz
    moc děkuji Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, pošlu ti odkaz na mail. Amálce je 7 let,ale musela jsem si rozměry uvedené v návodu upravovat, já ti to tam připíšu.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  9. Tak to je nádherné háčkování :) Líbí se mi barevné kombinace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amálka byla nadšená a hlavně jí to velmi slušelo, ten baret seděl nádherně. Já měla takovou radost :o).
      Krásné dny Gábi.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála