pátek 30. října 2015

ŠPAGETY SE ŽAMPIONOVOU OMÁČKOU...

jsou u nás v oblibě a třeba se vám bude hodit recept.


Tentokrát jsem vyrukovala s bio špagetami, proto jsou tmavší.
Manžel řekl, že byly dobré, ale ty "normální" jsou přeci jen chuťově lepší.
Co dodat.


Než se špagety uvařily, připravila jsem v pánvi omáčku.

Na olivovém oleji jsem osmahla na nudličky cibuli, přihodila pomačkané 3 stroužky česneku a žampiony pokrájené na plátky, osolila, mírně opepřila, zaprášila kari a provensálským kořením.
 Chvíli restovala a poté zalila kelímkem smetany na vaření a nechala zhoustnout.
Uvařené, szecené špagety jsem zakápla olivovým olejem přímo v hrnci a servírovala s omáčkou a strouhanou goudou.

Jak jsme kdysi mohli žít bez špaget ?
Nechápu... :o))


  

2 komentáře:

  1. Ali, určitě to byla dobrota. taky mám raději klasické špagety.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála