čtvrtek 1. října 2015

S ÚDIVEM...

pozoruji jak na zahradě ještě kvete plno rostlin.
Počasí je pro ně velmi příznivé, ale vím, že najednou přijdou ranní mrazíky a vše to krásné spálí. Bude to smutné, ale v přírodě to tak chodí.
Každý den obejdu zahradu a říkám těm statečným keříkům jakou mi letos udělaly radost a že se budu celou zimu těšit až se začnou opět na jaře zelenat.

- afrikáni, astry -

- hortenzie latnatá -

- malé růžičky kvetou celé léto -

- lichořeřišnice se vzpamatovala po horkém létě -

- anglický muškát drobný -

- mé oblíbené floxi -

- bílá varianta, ještě mám růžovou -

- další anglický muškát (teda alespoň myslím, že se jim tak říká) -

- mračňák nebo lipka (už jsem ji o víkendu odnesla domů) -

- surfinie nechám do zámrazu, jsou stále obsypané květy -



A to jsem ještě zapomněla nafotit fuksie, obyčejné muškáty, stále kvetoucí balzaminy, lilky.

Je to nádhera a opět se se všemi budu těžko loučit jako každý rok...




 

10 komentářů:

  1. Krásné fotky, Alenko!
    Po tom vedru chytily rostliny druhý dech - já šla včera pro bazalku a přinesla jsem hrst úžasně sladkých jahod, stále plodí maliny, fuchsie a muškáty kvetou jako o medaile...
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, já jsem hrozný amatér ve focení.
      TAké se mi zdá, že kytkám a keřům letošní zářijový čas velmi svědčil. Ale už přišly ranní mrazíky, takže už to tak hezké není.
      Vše má svůj čas.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, krásně ti to všechno kvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se přinutím si vše nafotit, přes zimu se budu "kochat" alespoň fotkami.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, máš to na zahradě přenádherné ... my už to máme opravdu takové hodně podzimní ... tak si to v pohodě ještě užívej. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už jsem musela Jarko také uklízet květiny domů a květy letniček již spálil mráz, ale stále ještě kvetou surfinie a nádherně.
      Tak si to užívám.
      Ála

      Vymazat
  4. My šli včera na procházku a taky jsem zírala, když jsem nakoukla do cizích zahrad, jak jim to krásně kvete, a u nás už zazimováno:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My už jsme také s mužem o víkendu začali hodně zazimovávat, sice stále krásně svítí slunce, ale já má obavy, že přijde prudké ochlazení ze dne na den a to bychom nestíhali :o))).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála