čtvrtek 29. října 2015

PODZIMNÍ VÝZDOBA....

mi letos během slunečných dnů šla krásně od ruky. Když bývají podzimní plískanice, už se mi většinou nechce kolem domu běhat s truhlíky a zdobit je, většinou to "odbudu" jen z vnější části domu, která je do ulice a místem u vchodových dveří.
Letos mne to ale opravdu bavilo, chodila jsem s nůžkami po zahradě a prostříhávala jsem různé jehličnany a keříky. Nazdobila jsem sedm truhlíků, dva závěsné květináče a prostor u hlavních dveří. A myslím, že mi to ještě nedá a přikoupím pár drobností na dozdobení.









Toulání podzimem

Závan větru po rozehřáté tváři,
čechrání vlasů spoutaných,
vůně jež připomíná dny ztracené v dáli,
okamžik co se nevrací.
Lehké stopy mezi mechy,
tanec listů spadaných,
šumění stromů,
 co k nám lásku volají.


******




8 komentářů:

  1. Alenko, překrásná výzdoba! Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo děkuji :o), slunečné počasí dojem umocňuje, ještě by bylo co vylepšit.
      Krásné dny do hájenky.
      Ála

      Vymazat
  2. Aĺenko, nádherná výzdoba .... působí to moc hezky a útulně.
    Hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Jarko děkuji, i já z těch drobností mám radost, osvěží to podzimní dny.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, je vidět, že tě to bavilo, protože to vypadá moc krásně!
    Je jistě radost kolem vás jít...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct Helenko, že letos mne to opravdu bavilo a nikdy jsem snad tolik podzimní výzdoby neměla jako letos. Ve slunečných dnech to šlo samo od ruky :o).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Ali krásně jsi to nazdobila.
    Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti má výzdoba Álo líbí.
      Přeji krásné dny.
      A.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála